تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

۶۷۱ متربع از اراضی ایستگاه های شرکت گاز ایلام سنددار شدند

۶۷۱ متربع از اراضی ایستگاه های شرکت گاز ایلام سنددار شدند
.

 

ایلام – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به اخذ اسناد ایستگاه های CGS ، TBS و CPS اشاره کرد و گفت: سال ۱۴۰۰ سند بیش از ۶۷۱ مترمربع از اراضی ایستگاه های این شرکت اخذ گردید و در خصوص مابقی ایستگاه ها اقدامات قانونی برای سنددار شدن آنها در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس‌اللهی روز چهارشنبه به دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به این شرکت اشاره و افزود: در مجموع از ۳۷ پرونده دعاوی حقوقی مطروحه، ۱۶ مورد منجر به صدور حکم به نفع شرکت گاز استان شد و در هیچکدام نیز شرکت گاز استان محکوم نشده که این نشان از این دارد که این شرکت کارهای خود را به صورت قانونی انجام خواهد داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: همچنین در مورد ۲۱ پرونده کیفری مطروحه در محاکم قضایی، و هشت مورد به سود شرکت گاز رای صادر شده و مابقی آنها در جریان است.

وی به میزان تحصیل اراضی واقع در مسیر خطوط تغذیه و شبکه اشاره و تصریح کرد: در طول سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۳۰ هزار مترمربع از اراضی شهرستان ها و روستاهای آبدانان، هلیلان، ملکشاهی، چوار و روستاهای بخش بولی، زرین‌آباد و سیروان توسط امور حقوقی این شرکت تحصیل و برای اجرای خطوط تغذیه و شبکه در اختیار واحد مهندسی و اجرای طرح‌ها قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اضافه کرد: تلاش می‌شود که این روند در سال جاری و در راستای گازدار شدن روستاهای کمتر توسعه یافته بخش زردلان از توابع شهرستان هلیلان تسریع یابد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.