تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

استاندار ایلام: ۶۰ میلیارد ریال جهت تکمیل شبکه جمع اوری فاضلاب در شهرستان ایوان اختصاص می یابد

استاندار ایلام:   ۶۰ میلیارد ریال جهت تکمیل شبکه جمع اوری فاضلاب در شهرستان ایوان اختصاص می یابد
نگاه اقتصاد - حسن بهرام روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ایوان که با حضور سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال جهت تکمیل شبکه جمع اوری فاضلاب در شهرستان ایوان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب ایلام؛ استاندار ایلام با بیان اینکه وضعیت خشکسالی حاکم بر استان نگران کننده است گفت: امسال به سبب کاهش کم سابقه نزولات جوی، ایلام در صدر خشکسالی کشور قرار گرفته است.

 

وی افزود: در دیدارهای با وزیر نیرو و دیگر مسئولان مرتبط مسائل مربوط به خشکسالی به ویژه مشکلات آب و برق استان مطرح و پیگیری شده است.

 

استاندار ایلام در ادامه از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال جهت تکمیل شبکه جمع اوری فاضلاب در شهرستان ایوان خبر داد.

 

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام نیز در این جلسه با تشریح فعالیتهای شرکت در این شهرستان گفت: با تلاش های صورت گرفته، طرح های قابل توجهی در شهرستان ایوان انجام شده است.

 

پرویز ناصری با اشاره به شبکه فاضلاب استان خواستار تامین اعتبارات لازم برای اجرای و تکمیل شبکه های جمع آوری فاضلاب شد.

 

وی افزود: طول شبکه فاضلاب شهر ایوان ۷۵ کیلومتر است که ۶۵کیلومتر آن یعنی بالای۹۰درصد به اتمام رسید، همچنین تاکنون ۷ هزار انشعاب در ایوان نصب و جهت تکمیل آن ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام یادآور شد: در قالب طرح محرومیت‌زدایی آبرسانی به روستاهای محروم وزارت نیرو توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کار عمرانی در ۱۸ مجتمع و ۳۶ روستا اصلی و بطور کلی ۱۲۸ روستا با اعتباری باِلغ بر ۵۰۷۰ میلیارد ریال آغاز شده و در این زمینه چند روستا ایوان از این طرح بهره مند می شوند.

 

ناصری گفت: طرحهای آبرسانی دیگری در این شهرستان در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری و همراهی مسًولین ارشد استان و تاًمین به موقع اعتبارات به بهره برداری برسند.

 

اکبری فرماندار ایوان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت کلی از این شهرستان باتوجه به بازدید استاندار و حضور میدانی در سطح منطقه ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.