تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

فرمانده مرزبانی ایلام:

۲۶۶ راس دام قاچاق در نوار مرزی دهلران کشف شد

۲۶۶ راس دام قاچاق در نوار مرزی دهلران کشف شد
ایلام - فرمانده مرزبانی ایلام گفت: ماموران هوشیار هنگ مرزی دهلران در یک عملیات موفق شبانه از خروج ۲۶۶ راس دام سبک به آن سوی مرزها جلوگیری نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی مرزبانی استان ایلام، سرهنگ ستاد فرج رستمی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر قاچاق احشام در حوزه گروهان مرزی دهلران، مراتب بصورت ویژه در دستور کار مرزبانان هنگ مرزی دهلران قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت خبر و بررسی موضوع ماموران با هدایت عملیاتی فرمانده هنگ ضمن تشدید اقدامات کنترلی با رویکرد نظامی- دفاعی و انسداد مرز بمنظور جلوگیری از خروج قاچاقچیان احشام، با استفاده از تجهیزات اپتیکی در نقاط مورد ظن تردد قاچاقچیان اقدام به اجرای کمین هدفمند در چند نقطه کرده که سرانجام در نیمه های شب افراد سودجو در نقطه صفر مرزی و در حال خروج از مرز در دام مرزبانان گرفتار و از آنها ۲۶۶ راس گوسفند کشف و ضبط می شود.

فرمانده مرزبانی استان ایلام یادآور شد: برابر اعلام کارشناسان قیمت تقریبی احشام حدود پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ رستمی بیان داشت: قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و توپوگرافی منطقه از محل متواری، تلاش جهت شناسایی و دستگیری آنان کماکان ادامه دارد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.