تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

رئیس جدید اداره آبفای بخش پهله زرین آباد از توابع شهرستان دهلران منصوب شد

رئیس جدید اداره آبفای بخش پهله زرین آباد از توابع شهرستان دهلران منصوب شد
نگاه اقتصاد

 

با حضور قائم مقام شرکت، مدیر امور آبفای شهرستان دهلران و بخشدار پهله زرین آباد، مراسم معارفه رئیس اداره ابفای بخش پهله زرین آباد انجام و آقای وحید پیری به عنوان رئیس جدید منصوب گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ قائم مقام شرکت در این مراسم با اشاره به اینکه با وضعیت بحران آب و کمبود شدید منابع آبی در استان و کشور مواجه هستیم، گفت: از همه مردم تقاضا داریم تا مدیریت لازم را در مصرف بهینه آب داشته باشند و از هدر رفت آب بصورت جدّی جلوگیری بعمل آورند و باید تلاش کرده تا فرهنگ بهینه مصرف آب در میان شهروندان نهادینه شود.

 

مهندس جعفر حسنی تصریح کرد: باید با انجام برنامه ریزی بموقع و درست تلاش شود تا مشکلات مردم به حداقل ممکن برسد.

 

وی یادآور شد: پرداخت بموقع آب بهاء و پرهیز از مصرف بی رویه آب از سوی مشترکین، میتواند در عبور شرکت از بحرانهای پیش رو کمک کند.

 

قائم مقام شرکت در ادامه گفت: تلاشهای شبانه روزی توسط همکاران انجام می شود تا با توجه به محدودیتهای اعتباری بتوانیم رضایت مردم را جلب نماییم.

 

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس اداره آب و فاضلاب بخش پهله اظهار امیدواری کرد مدیریت جدید ضمن تعامل با مردم و مسئولان، خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه نماید.

 

در ادامه این مراسم پیری به عنوان سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب بخش پهله زین آباد معرفی و از زحمات آقای ابدلی سرپرست سابق اداره تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.