تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

امتحان لغو شده اردیبهشت‌ماه دانش‌آموزان ایلامی ۱۸ خرداد برگزار می‌شود

امتحان لغو شده اردیبهشت‌ماه دانش‌آموزان ایلامی ۱۸ خرداد برگزار می‌شود
ایلام - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: امتحان ۲۷ اردیبهشت ماه دانش‌آموزان مناطق گرمسیر این استان که به علت نفوذ گرد و غبار لغو شده بود ۱۸خردادماه جاری برگزار می‌شود.

 

حشمت‌ اله‌وردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این امتحان مربوط به درس عربی دانش‌آموزان پایه نهم مناطق گردمسیر بود که آزمون‌های آنها قبل از خردادماه و یک هفته زودتر از مناطق سردسیر شروع شد.

وی مناطق گرمسیر استان را شامل مهران، دهلران، موسیان، زرین آباد، آبدانان، دره شهر و بخش گنجوان از شهرستان چوار عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام با ذکر اینکه امتحان پایان سال دانش‌آموزان سایر مناطق استان از ۳۱ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است، ادامه داد: تمامی امتحانات پایان سال دانش‌آموزان بصورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

اله‌وردی در خصوص امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز توضیح داد: این امتحانات نیز از امروز اول خردادماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

به گفته وی، امتحان پایه ششم ابتدایی بصورت هماهنگ منطقه ای، پایه نهم هماهنگ استانی و پایه دوازدهم شاخه نظری هماهنگ کشوری است.

۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.