تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

گفتمان امام خمینی (ره) در دنیا طنین انداز شده است

گفتمان امام خمینی (ره) در دنیا طنین انداز شده است
ایلام _ جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام گفت: گفتمان امام خمینی (ره) امروز در تمام دنیا طنین انداز شده است.

 

سردار قدرت الله کریمیان روز یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ایلام افزود: دشمنان همواره به دنبال تحریف و تضعیف سیره و مکتب امام(ره) بوده و در این راستا از تمام ابزار و امکانات رسانه ای و تبلیغاتی خود بهره می برند.

وی ادامه داد: بر این اساس و برای مقابله با توطئه های مسموم نظام استکباری باید با تمام ظرفیت، بسیج و جهاد تبیین در این مسیر قرار گیرد.

وی بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه و عظمت مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در استان تاکید کرد.

سردار کریمیان با اشاره به دشمنی نظام استکبار با ایران اسلامی گفت: دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ابدی است که در این زمینه همه باید پای کار بیایند و با این تبلیغات مسموم مقابله و تبیین صحیح کنند.

وی با تاکید بر ارتقا گفتمان امام و رهبری گفت: آزادیخواهان از ما الگوبرداری می‌کنند و این مرهون گفتمان و مکتب و سیره امام ( ره ) است.

جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام تاکید کرد: دشمن همواره به دنبال تحریف اندیشه‌های امام راحل بوده و برگزاری مراسمات ویژه در ایام ارتحال، فرصتی برای تبیین مکتب و گفتمان واقعی ایشان فراهم می شود و همه دست اندرکاران فرهنگی و اجرایی باید تلاش کنند که با اجرای برنامه‌های کیفی و باشکوه در راستای جهاد تبیین و مقابله با خط تحریف گام بردارند.

سردار کریمیان در ادامه با تاکید بر عمل به جهاد تبیین گفت: در شرایطی که دشمنان با بکارگیری شگردهای رسانه ای و تبلیغات منفی روانی سعی در شبهه افکنی در بین مردم را دارند، تولید محتوای خوب و اثر بخش می تواند در مواجهه با این جنگ رسانه ای کارساز باشد.

جانشین سپاه استان به لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ویژه گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد تاکید کرد و گفت: هزارو ۲۰۰ برنامه در ۱۰ عنوان شامل نشست های سیاسی و بصیرتی در فضای مجازی و حقیقی، مسابقه کتابخوانی از وصیت‌نامه امام (ره)، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه عکس، ایستگاه های صلواتی به منظور گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در سطح سپاه استان، نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست گفت : آیین های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) همزمان با سراسر کشور در سطح نقاط مختلف استان برگزار می شود.

حجت الاسلام چراغی پور افزود : بی تردید در جهت معرفی هر چه بیشتر ابعاد مختلف شخصیت امام راحل برای نسل امروز جامعه باید بصورت جهاد تبیین تلاش کرد.

وی تاکید کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام امسال در ٣۵ نقطه استان برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.