تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

دیدار مدیرعامل شرکت آبفای ایلام با ائمه جمعه شهرستانهای استان

دیدار مدیرعامل شرکت آبفای ایلام با ائمه جمعه شهرستانهای استان
نگاه اقتصاد - بمناسبت نزدیک بودن به هفته صرفه جویی در مصرف آب و با دعودت نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در جلسه ائمه جمعه شهرستانهای استان حضور یافت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ایلام؛ پرویز ناصری در این جلسه گزارشی از فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب ارایه و به تشریح مشکلات آب شهرهای استان پرداخت.

وی به مسئله خشکسالی و کاهش بارندگی اشاره کرد و افزود: این عوامل در بخش های تولید و مصرف آب اثر مستقیم داشته و توصیه مدیریت مصرف آب را از تریبون نمازجمعه خواستار شد.

مدیرعامل آبفای استان با اشاره به برخی رفتارهای ناصحیح در زمینه مصرف آب، تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع آبی ، بروز خشکسالی، افزایش جمعیت، افزایش ساخت و سازها و شروع فصل گرما جا دارد با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص نحوه استفاده درست از آب از هدررفت هرچه بیشتر آب جلوگیری شود.

ناصری در پایان سخنانش خاطرنشان ساخت : با توجه به افزایش دما در سال جاری ساعات اوج پیک مصرف نیز افزایش یافت و به همین دلیل در برخی مواقع با افت فشار و کم آبی روبر هستیم و علی رغم این مشکلات، همکاران ما به‌ صورت شبانه‌روزی جهت آب‌رسانی پایدار به شهروندان مشغول فعالیت و خدمت هستند.

در این جلسه دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد جهادی شرکت آب و فاضلاب استان با روی کار آمدن مدیرعامل جدید، وزارت نیرو را یکی از وزارتخانه های مهمی قلمداد کرد که ارتباط مستقیم با کل مردم جامعه داشته و خدماتش کاملاً حیاتی و حساس است.

حجت الاسلام کریمی تبار به اهمیت مسئله آب در استان اشاره نمود و به بیان مسائلی پیرامون صرفه جویی، راهکارهای درست مصرف کردن وجلوگیری از هدر رفت آب پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: افت فشار آب در برخی مناطق، مسائل بهداشتی و مصرف بی رویه آب از جمله چالش هایی است که در حوزه آب وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن دعوت از مردم به صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد: اگر بخواهیم شکر نعمت خداوند را در خصوص آب به جای آوریم این همان صرفه جویی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم توقع دارند مدیرانشان نسبت به نیازهای آن‌ها برنامه ریزی داشته باشند تا در زمان بحران راه حل مناسبی را ارائه نمایند و مردم هم باید نسبت به تأمین آب آگاهی داشته باشند و از هدر رفت آب جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان ضمن تشکر از حضور مدیرعامل شرکت در جمع ائمه جمعه، خاطرنشان ساخت : تنها رمز پیشرفت و موفقیت به کار بستن روحیه جهادی و انقلابی در کارهاست.

لازم به ذکر است در این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و خواستار تداوم این گردهمایی ها و ارتباط مستمر ائمه جمعه و جماعات با مدیران جهادی شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.