تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

مدیرعامل شرکت برق استان: برق ۲٠ اداره پرمصرف استان ایلام قطع شد

مدیرعامل شرکت برق استان: برق ۲٠ اداره پرمصرف استان ایلام قطع شد
ایلام - مدیرعامل شرکت برق ایلام گفت: روز گذشته برق ۲۰ دستگاه اجرایی استان قطع و کارت قرمز برای ۱٠ اداره پرمصرف صادر و ابلاغ شد.

ولی الله ناصری روز یک شنبه در همایش مصرف برق ویژه فرمانده هان پایگاه های مقاومت ادارات استان اظهار داشت: نیروهای بسیج ترکیبی از مجموعه‌های مخلص، مومن و متعهد به انقلاب اسلامی هستند که همواره به پیشبرد اهداف صنعت برق کمک شایانی کرده اند.

وی افزود: با توجه به اختیارات فرمانده هان پایگاه های مقاومت ادارات استان، این نهاد می توانند در راستای مدیریت الگو مصرف شرکت برق استان را همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام بیان کرد: روز گذشته برق ۲۰ دستگاه اجرایی استان قطع و کارت قرمز برای ۱٠ اداره پرمصرف صادر و ابلاغ شده است.

ناصری ادامه داد: اگر بدمصرفی این تعداد اداره ادامه داشته باشد پس از معرفی به دستگاه های نظارتی برق این ساختمان ها قطع خواهد شد.

پایش روزانه مصرف برق ۲۰ درصد ادارات ایلام

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: روزانه مصرف برق ۲۰ درصد ادارات استان با دقت پایش می شود و اگر دستگاهی بر اساس مصوبه هیات دولت در ساعت های اداری ۳۰ درصد کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ و در ساعات غیر ادرای ۶۰ درصد کاهش مصرف نداشته باشد برق این ادرات قطع می شود.

ناصری یادآور شد: در حال حاضر ۱۳۰ مولد برق در دستگاه های اجرایی وجود دارد که اگر این تعداد وارد مدار شوند بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد.

وجود پنج درصد مشترک برق پرمصرف در ایلام

ناصری تاکید کرد: در استان ایلام پنج درصد مشترک پرمصرف وجود دارد و عمده آنها دو برابر الگو رعایت، برق مصرف می کنند.

وی در خصوص تراز تولید و مصرف برق کشور نیز گفت: تلاش دولت سیزدهم رفع این مشکل و در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام و یا در دست اقدام است.

این مقام مسوول با اشاره به طرح پاداش صرفه جویی نیز گفت: مشترکان خانگی به ازای صرفه‌جویی در هرکیلو وات ساعت تا ۲ هزار تومان که ۲۰ برابر قیمت فروش انرژی است، پاداش دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام افزود: طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی که از اول خرداد ماه امسال شروع شده و تا آخر شهریورماه ادامه داد و در قالب این طرح همه مشترکان می‌توانند با صرفه‌جویی در مصرف برق از پاداش برخوردار شوند.

وی در ادامه با اشاره به عدم خاموشی در تابستان سال گذشته، تصریح کرد: تمام تلاش دولت و صنعت برق خدماترسانی به مردم است و این مهم نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی استان است.

ناصری در پایان ابراز امیدواری کرد: امسال با مدیریت مصرف می تواند تابستان پیش رو را بدون قطعی برق سپری کرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.