تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

ورزشکار بدنساز ایلامی به مسابقات بین المللی ترکیه اعزام شد

ورزشکار بدنساز ایلامی به مسابقات بین المللی ترکیه اعزام شد
ایلام - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام گفت: ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایلامی به مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ ۲۰۲۲ کشور ترکیه دعوت شد.

 

محسن پیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: محمد عبداللهی در قالب تیم انجمن پاورلیفتینگ ایران چهارم تیرماه به این مسابقات اعزام می شود.

وی افزود: این ورزشکار همچنین سال ۲۰۱۴ در مسابقات آسیایی امارات نیز در رده سنی جوانان ملی پوش بوده و مدال نقره را به ارمغان آورده و امسال در رده سنی بزرگسالان عازم این تورنمنت بین المللیWRPF به میزبانی ترکیه می شود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام ادامه داد: امیدواریم این ورزشکار پس از دوری از میادین بین المللی بار دیگر بتواند پرچم کشور را با افتخار به احتراز درآورد و با اقتدار سکوی این مسابقات را فتح کند.

پیری با اشاره به اینکه تنها نماینده استان در تیم ملی انجمن پاورلیفتینگ WRPF ایران در این دوره از رقابت هاست، گفت: این مسابقات در تقویم جهانی WRPF پاورلیفتینگ بصورت رسمی ثبت شده و رکوردهای ورزشکاران در رنکینگ جهانی ثبت می شود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام گفت: بهترین ورزشکاران کشورهای همسایه از جمله ترکیه، ارمنستان، گرجستان، عراق و قزاقستان در این مسابقات حضور دارند.

وی تصریح کرد: رییس بانک صادرات استان ایلام بعنوان اسپانسرحمایت همه جانبه جهت شرکت در این دوره از این ورزشکار داشته که جای تقدیر دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.