تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

دیدار اعضاء جدید شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با مدیرعامل

دیدار اعضاء جدید شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با مدیرعامل
نگاه اقتصاد

 

امروز اول تیرماه ۱۴۰۱ مدیرعامل آبفای استان با اعضای جدید شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام استان دیدار و پیرامون چگونگی تعاملات شورا، اهداف، انتظارات و نحوه‌ی همکاری شورا با مجموعه مدیریت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، پرویز ناصری در این جلسه ضمن تبریک به اعضای جدید شورا اسلامی کار شرکت، خدمتگزاری در این عرصه را امانتی بس با ارزش توصیف کرد و افزود: نقش شورا در پیشبرد امور شرکت و رفع مسائل و مشکلات همکاران، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی ضمن حمایت از شورای اسلامی کار و دلگرمی به منتخبین کارگران گرانقدر، انتظارات مجموعه مدیریت شرکت از برنامه ها و عملکرد شورا را مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تاکید بر اینکه نگاه ما این است که با کمک هم بتوانیم جهت رفع مشکلات در فضای کارگری برآییم، تصریح کرد: فلسفه وجودی شکل گیری شوراها، ایجاد تعادل و فراهم کردن بستر لازم برای رشد سازمان است.

ناصری با اشاره به اهمیت ویژه همراهی و تعامل میان مدیریت و شورا در حل مشکلات و اداره امورات شرکت، از این شورا خواست تا با دقت نظر، اعمال بررسی‌های لازم و ارائه پیشنهادات علمی و عملی سازنده، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه، موجبات افزایش بهره‌وری و کیفیت کار در آب و فاضلاب را فراهم نموده و با برگزاری جلسات هم فکری ، ایرادها و موانع کار را به اطلاع مدیریت شرکت برسانند.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه صیدمراد رشیدی ،معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت به تفصیل به بیان شرح وظایف و اختیارات شورای اسلامی کار پرداخت.

وی با بیان اینکه آگاهی از شرح وظایف یکی از ارکان این حوزه است، تاکید نمود: طبق قانون، اعضای شورای اسلامی کار در کمیته‌های شرکت می توانند یک یا دو نماینده داشته باشند.

وی از اعضای شورا اسلامی کار خواست تا رابطی امین بین مجموعه مدیریت و کارکنان باشند.

در ادامه اعضاء جدید شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل و معاونین شرکت در برگزاری انتخابات، بر همکاری، همراهی و حل مشکلات همکاران در چارچوب قانون شورای اسلامی کار تاکید نمودند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.