تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

استاندار ایلام: ۴۰ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز محور ایلام – ملکشاهی اختصاص یافت

استاندار ایلام: ۴۰ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز محور ایلام – ملکشاهی اختصاص یافت
ایلام - استاندار ایلام با تاکید افرایش نظارت‌ها برای تکمیل پروژه‌های حوزه راهسازی استان، گفت: ۴۰ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز محور ایلام - ملکشاهی اختصاص یافته است.

 

حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در بازدید سرزده از پروژه های حوزه راهسازی محور شماره ۲ اربعین ( محور ایلام – ملکشاهی) که با حضور معاونین سیاسی و اقتصادی و جمعی از مسوولان استانی انجام شد، افزود: در بازید از چندین پروژه شاهد فعالیت پیمانکاران بودیم که این روند باید استمرار داشته باشد.

وی افزود: رفع نقاط حادثه‌خیز مسیر اربعین در دستور کار جدی دولت در استان است

استاندار ایلام تاکید کرد: تکمیل پروژه حوزه راه و رفع نقاط حادثه خیز از مطالبات اصلی مردم است که با بازدیدهای دوره ای از پروژه ها تلاش داریم طبق زمانبندی تعیین شده طرح ها افتتاح شوند.

بهرام‌نیا همچنین در جریان بازدید از مسیر شماره ۲ اربعین وارد روستای گنبد پیرمحمد شهرستان ملکشاهی شد و از نزدیک با مردم به گفت وگو پرداخت.

استاندار ایلام در این بازدید که معاونین سیاسی و اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان استانی وی را همراهی می کنند با تاکید بر این مهم که دولت سیزدهم در وعده های خود با مردم صادق است، اظهار داشت: در این راستا مصوبات سفر شهرستانی محقق خواهد شد.

وی در ادامه گفت: یکی از مصوبات سفر شهرستانی برق رسانی به پاسگاه روستای پیرمحمد و آسفالت و جدول گذاری بلوار روستا با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ است که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

بهرام نیا در ادامه از نزدیک در جریان مسائل و مطالبات مردم این روستا قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات صادر کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.