تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

استاندار: زیرساخت های ایلام برای برپایی اربعین باشکوه تجهیز می شود

استاندار: زیرساخت های ایلام برای برپایی اربعین باشکوه تجهیز می شود
ایلام -  استاندار ایلام از همه دست اندرکاران حوزه اربعین طی سالهای گذشته قدردانی کرد و گفت: زیرساخت های ایلام برای اربعین باشکوه تا قبل از شهریورماه تجهیز می شود.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دیدار معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خواستار تسریع در خدمات رسانی به زائران در اربعین شد و گفت: برای تحقق این مهم نیازمند اهتمام تمامی دستگاه های اجرایی استان هستیم.

وی خواستار برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر سازمان ها و دستگاه های اجرایی برای هر چه باشکوه برگزار شدن کنگره بزرگ اربعین شد و گفت: بصورت روزانه و دوره ای مسایل و مشکلات در پایانه مرزی احصا و شرایط تسهیل تردد زائران مهیا خواهد شد.

استاندار ایلام با اشاره به پیش بینی ها در خصوص حجم ورودی و خروجی بالای زائران از مرز مهران در ایام اربعین گفت: در برگشت زائران به دلیل مدیریت زمان طبق پیش بینی ها بالای ۸۰ درصد زائران از مرز مهران وارد کشور می شوند.

بهرام نیا ادامه داد: با رایزنی انجام شده در مرکز و کمک خیرین اقدامات خوبی در حال انجام است که تلاش داریم زیرساخت مرز مهران تجهیز و خدمات رسانی نیز در ایام اربعین افرایش یابد.

وی اضافه کرد: موضوع تامین آب در پایانه مرزی مهران حل و در این راستا خوشبختانه مشکلی نداریم.

وی با قدردانی از توجه حجت الاسلام معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت به دلیل برنامه ریزی برای تسهیل در تردد زوار گفت: شما منشأ اثر و دارای تجربه زیادی در این حوزه است که امیدواریم که در ایام اربعین از کمک شما بهره مند شویم .

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت نیز در این دیدار افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ دفتر زیارتی در کشور فعال است که در ایام کرونا ۲۷ ماه تعطیل بودند.

صحبت‌الله رحمانی افزود: از نظر زیرساختی اگر زائران به تدریج وارد و خارج شوند با هیچ مشکلی مواجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به ورود زائران از مرز مهران در اربعین گفت: در ایام اربعین بخش اعظمی از زائران از مرز مهران وارد عراق می شوند و در برگشت نیز شاهد افزایش ورودی ها نیز خواهیم بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.