تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

با هدف بررسی همکاری‌های مشترک؛

محمود لیایی با رئیس پست عراق دیدار کرد

محمود لیایی با رئیس پست عراق دیدار کرد
نگاه اقتصاد - همکاری های مشترک ایران و عراق در خصوص هوشمند سازی و تحول دیجیتال در نشستی مشترک بررسی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ صبح امروز دوشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۱ محمود لیائی با همراهی حسن عمیدی سرپرست دفتر امور پست بین الملل درجریان سفر به کشور عراق ضمن بازدید از پست عراق با رئیس پست این کشور دیدار کرد.

اعلام آمادگی شرکت ملی پست و پست عراق برای همکاری مشترک در خصوص هوشمندسازی و تحول دیجیتال و همچنین انتقال تجربیات بین دو کشور در این حوزه از جمله مواردی بود که در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.

همکاری های مشترک در مورد فعالیت های پستی بین دو کشور، ساخت پلتفرم های مشترک بین ایران و عراق، ارتقای تجارت الکترونیک، تشکیل کارگروه مشترک همکاری ایران با عراق برای پیشبرد پروژه جی نف از جمله موصوعات مورد گفتگو در این نشست بود.

انتشار تمبر مشترک دو کشور و برگزاری نمایشگاه مشترک تمبر نیز از دیگر موضوعاتی بود که مورد تایید دو طرف قرارگرفت و مقرر شد در سفر وزیر ارتباطات عراق به ایران از تمبر مشترک دو کشور رونمایی شود.

گفتنی است در جریان این بازدید تمبر یادبود سردار سلیمانی به رئیس پست عراق اهداء شد. همچنین محمود لیائی در بدو ورود به بغداد در محل شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر و ضمن ادای احترام به مقام والای این شهید بزرگوار و ارزش های انقلاب اسلامی، یاد و خاطره سردار دلها را گرامی داشت.

جلسه با سفیر ایران در عراق وبرگزاری کارگروه های مشترک بین دو کشور از اقداماتی است که در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.