تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

در آستانه دهه مبارک فجر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اقدامات این سازمان را تشریح کرد

در آستانه دهه مبارک فجر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اقدامات این سازمان را تشریح کرد
نگاه اقتصاد

هر چه به تاریخ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت این رویداد عظیم نزدیک تر می شویم، شور و شوق وافری در میان مردم به وجود می آید، سازمانها و ارگان‌های دولتی نیز در به وجود آوردن این شور و نشاط نقش مهمی بر عهده دارند و با برگزاری نشست های خبری با حضور خبرنگاران رسانه های شنیداری و دیداری به شرح دستاورد های انقلاب می پردازند و گزارش اقدامات صورت گرفته در نهاد مربوطه را به سمع و نظر مردم می رسانند، یکی از ارگانهای خدوم و پر تلاش که خود حاصل انقلاب است، بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

چند روز مانده به ۲۲ بهمن، اسدی؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تبعیت از رسم هر ساله، در نشست خبری به مناسبت جشن انقلاب با حضور اصحاب رسانه، شرکت کرد.

بدون اغراق باید گفت؛ ایشان از جمله مدیرانی است که تمام وقت خود را صرف امور خانواده های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران می کند، چرا که خود را از جنس این قشر عزیز میداند، جمال اسدی که خود از جانبازان جنگ تحمیلی است، در آغاز سخنان خود،با گرامیداشت دهه مبارک فجر، یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهداء را گرامی می دارد و برای مقام معظم رهبری آرزوی طول عمر و سلامتی می‌کند.

وی در ادامه خطاب به اصحاب رسانه خاطرنشان ساخت: خبرنگاران امید و احساس سرزنده بودن را به جامعه تزریق می کنند و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخوبی قلم فرسایی می کنند.

وی افزود: اعتقاد دارم که رسانه به عنوان پشتیبان و صدای رسای یک جامعه محسوب می شود از اینرو انتقادات و پیشنهادات رسانه را همیشه و در همه حال پذیرا هستم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تأکید کرد: یک مدیر نباید رسانه را به عنوان رقیب یا تهدید ببیند بلکه همه باید در کنار هم باشیم و خود را جزو خانواده بزرگ ایثارگران بدانیم و برای پیشرفت کشور قدم برداریم.

وی اضافه کرد در دهه مبارک فجر باید دستاورد های انقلاب را با تمام ابعادشان تبیین کنیم.

این مسئول اظهار داشت: تبیین و آشنا ساختن مردم با خدماتی که نظام و دولت انجام می دهند، باعث می شود ملت به آینده کشور امیدوار شوند.

اسدی در ادامه با اشاره به خباثت دشمنان انقلاب افزود: معاندین و شبکه های شایعه پراکن، شب و روز کار می کننند، تا مردم را از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید کنند، اما این اصحاب رسانه هستند که با قلم و بیان واقعیت‌های جامعه، این جوسازی‌ها را خنثی می کنند، چه بسا رسانه های استان از رسانه های پیشرو در این زمینه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: ما در برهه حساسی از زمان قرار داریم، هم جشن ۲۲ بهمن و هم برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، باید همه دست به دست هم بدهیم و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، را هر چه باشکوه تر برگزار کنیم .

وی با اشاره به اینکه ایادی استکبار و رسانه های خارج نشین تبلیغات گسترده ای علیه مردم انجام می دهند تا آنها را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند گفت:مردم ما آگاه هستند و با آراء خود تیری به قلب دشمنان خواهند زد.

اسدی در ادامه به تشریح اقدامات انجام گرفته در یک سال جاری پرداخت و افزود: یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی به تعداد یک هزار و ۸٠ نفر به افراد واجد شرایط پرداخت شده و در ادامه نیز مبلغ یک هزار میلیارد ریال برای تعداد ۶۵٠ نفر از افراد واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان ایلام در زمینه جمعیت ایثارگری جزو استان‌های برتر کشور است و بیش از ۱۵ هزار و ۷٠٠ نفر جانباز، ۳ هزار شهید و ۳۳۷ نفر آزاده دارد.

ایشان افزود: ۱۲هزار دیدار با خانواده های معظم ایثارگران در قالب طرح سپاس با همکاری و همراهی دستگاههای دولتی و غیردولتی در سطح استان ایلام طی امسال انجام شده است.

اسدی خاطرنشان ساخت: ۴ هزار و ۵٠٠ نفر از شاغلان دستگاه های اجرایی استان تبدیل وضعیت شده اند و رایزنی برای اجرای این طرح در زیر مجموعه‌های وزارت نفت در استان که حدود ۸٠٠ نفر هستند، در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پایان اضافه‌ نمود: ساماندهی گلزارهای شهدا در شهرستانهای دهلران، مهران و ایوان در سال جاری انجام گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.