تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

دیدار جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی استان با سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام

دیدار جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی استان با سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام
نگاه اقتصاد - سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام: در حوادث و بحران ها حضور نیروهای امنیتی در کنار نجاتگران هلال احمر کار امداد رسانی را تسهیل کرده و تسریع می بخشد.

 

جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی استان به همراه جمعی از کارکنان این یگان با سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام دیدار و گفت گو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی استان با حضور در جمعیت هلال احمر استان ایلام با غلامرضا علی محمدی دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کردند.

 

سرهنگ عبدالهی در این دیدار آمادگی خود را جهت همکاری های متقابل اعلام کرد و گفت: نیروهای امنیتی و هلال احمر در هنگام حوادث و بحران ها مکمل هم هستند و این باعث می شود کار خدمت رسانی به مردم به موقع و به درستی انجام شود.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان در این دیدار با بیان اینکه امنیت ما مدیون زحمات نیروهای خدوم و پر تلاش انتظامی است ، گفت: در هنگام حوادث و بحران ها حضور نیروهای امنیتی در کنار نجاتگران هلال احمر باعث می شود تا کار امداد رسانی به راحتی انجام شود و نیاز های آسیب دیدگان برآورده شود.

 

غلامرضا علی محمدی اظهار داشت: کارگروه امداد و نجات یکی از مهمترین کارگروه های حوزه بحران است و مجموعه نیروی انتظامی به عنوان اعضای اصلی و هلال احمر به عنوان مسئول این کارگروه در وظایفی که بر عهده این کارگروه است اکر هماهنگی ، همراهی و همدلی باشد قطعاً در تحصیل اهداف کارگروه بسیار موثری خواهد بود.

 

علی محمدی ضمن استقبال از همکاری و تعاملات هر چه بیشتر با نیروی انتظامی و یگان ویژه آمادگی خود را اعلام کرد و گفت: انشالله با همکاری هم دیگر خدمات خوبی به مردم و به ویژه در ایام اربعین حسینی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.