تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر
ایلام- استاندار ایلام با انتشار پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به تمامی مسلمانان بویژه مردم شریف این استان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در این پیام که نسخه ای از آن دوشنبه به ایرنا ارسال شده آمده است: من کنت مولا فهذا علی مولا، غدیر تجلی‌گاه نور خدا بر زمین است. غدیر روز بیعت و روز میثاق است، روزی که علی می‌آید تا ابراهیم‌وار بت‌های زمانه را درهم شکند و مسیر نبوت را هموار و امامت را متجلی سازد.

غدیر، سرچشمه همیشه زلال ولایت است و عید سعید غدیر نیز فرصت و بهانه‌ای برای تجدید میثاق با ولایت است و بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نمائیم.

اکنون که پرچم مقدس ولایت‌فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دستان با کفایت مرجع عالی قدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم‌له اعلام داشته و بار دیگر پیمان می‌بندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام برداریم.

اینجانب فرارسیدن این عید سعید و فرخنده، عید بزرگ مسلمانان را که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است را به عموم مسلمانان و حق‌جویان و عدالت‌خواهان، ملت شریف ایران اسلامی، به‌ویژه مردم مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار استان ایلام تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند دل‌های ما را با نور قرآن و ولایت روشن گرداند و مسیر ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی(ص) گرداند.

در پایان سلامتی و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.