کتاب رسانههای اجتماعی به زبان ساده روانه بازار شد
به گفته حسن عمیدی رسانههای اجتماعی با توجه به قابلیتها و تواناییهای منحصربهفرد از جمله اطلاعرسانی، آگاهسازی، تقویت گسترش ارتباطات میان افراد، قدرت همسوسازی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره نقش بسیار مهم و غیرقابل انکاری را در ابعاد مختلف ایفا می کنند.
وی هدف از ترجمه ی این کتاب را که در آن به جنبه ای از ظرفیت بی نظیر رسانه های اجتماعی پرداخته شده است، یادآوری کوچکی از این مهم می داند که نقش رسانه های اجتماعی را در جنبه های مختلف خصوصاً تجارت و کسب وکار در سطح داخلی و خارجی نادیده نگیریم.
کتاب «رسانه های اجتماعی به زبان ساده » در ۱۴۰ صفحه در قطع رقعی در اسفند ماه ۱۴۰۰ توسط انتشارات دیده بان فرتاک منتشر شده است.
گفتنی است؛ حجتالله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملّی یونسکو در ایران نیز مقدمه ای بر این کتاب نگاشته است./برگزاری آنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰