تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

پیام تسلیت «مدیرعامل شرکت ملی پست» به مناسبت فرا رسیدن «تاسوعا و عاشورای حسینی»

پیام تسلیت «مدیرعامل شرکت ملی پست» به مناسبت فرا رسیدن «تاسوعا و عاشورای حسینی»
نگاه اقتصاد - محمود لیائی، معاون وزیر؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیامی صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ متن پیام لیائی به شرح زیر است:

سری بر نیزه‌ای منزل به منزل به‌همراهش هزاران کاروان دل

سزد گر چشم‌ها درخون نشیند چو دریا را به روی نیزه بیند

تاسوعا و عاشورای حسینی صحنه نمایش رویارویی حق علیه باطل بود. واقعه‌ای که تبدیل به حقیقتی زنده و جاوید در متن تاریخ شد. قیام اباعبدالله الحسین(ع) از آنجا که نشأت گرفته از حق و راستی بود، زمینه‌ساز حرکت‌های بزرگ و آزادی‌خواهانه در جوامع اسلامی تاریخ شد. امام‌حسین(ع) و یاران وفادارش در عاشورا با شهادت در مسیر آرمان‌های الهی درس آزادگی، عدالت‌خواهی، ایثار و از خودگذشتگی در راه معبود و ارزش‌های دینی را در بالاترین سطح آن معنا کردند.

عاشورا روز میثاق عشق و ایثار، ولایت‌مداری، شهادت‌طلبی و جانبازی است. آنچه از آن روز تاکنون در رفتار و عمل ایثارگران و شهادت‌جویان شاهدیم، سرمشق قرار دادن الگوهای متعالی و اسلامی به‌ویژه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای مظلوم کربلاست. آنان که ایمان و بزرگی روحشان سرمشقی برای پاک‌سیرتان و آزادمردان جهان گشته و چراغ راه حقیقت‌جویی را فروزان نگه داشتند.

شهدای عزیز میهن اسلامی ما نیز با داشتن چنان الگوهایی، جان ارزشمندشان را در راه آرمان‌های اسلام و انقلاب نثار کردند، ایثارگران معظم در این مسیر سختی‌های بسیاری را به‌جان خریدند و آزادگان سرافراز رنج اسارت خود را در برابر مصیبت اسارت بازماندگان واقعه کربلا، کوچک دیدند.

اینجانب سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را به تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه همکاران عزیز شبکه پستی کشور و خانواده‌های گرامی آنان تسلیت عرض می‌نمایم. آرزومندم که با تبعیت از فرهنگ عاشورایی، بتوانیم رهروان راستین آن امام آزاده باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.