تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

اجرای بزرگترین پروژه خورشیدی کشور با ۲۵۰۰ سامانه خورشیدی

اجرای بزرگترین پروژه خورشیدی کشور با ۲۵۰۰ سامانه خورشیدی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام بیان کرد: ۲۱۰سامانه خورشیدی برای برق رسانی به عشایر در هفتهٔ دولت به بهره برداری می رسد و همچنین بزرگترین پروژه خورشیدی کشور با ۲۵۰۰سامانه خورشیدی در استان ایلام رقم خورده است‌

 

ولی الله ناصری در نشست خبری به مناسبت هفته ی دولت عنوان کرد:نگاه شرکت توزیع برق به انرژی برق یک نگاه استراتژیکی است و در این راستا سعی شده است با استفاده از ظرفیت انرژی های تجدیدپذیر برای تولید انرژی برق گام برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه کلیه ی خدمات در توزیع نیروی برق بصورت الکترونیک ارائه می شود، اظهار داشت: درصدد هستیم در استان ایلام تلفات برق را به عدد یک رقمی برسانیم چرا که به دنبال این هستیم که از توان و ظرفیت انرژی های تجدیدپذیر در راستای تولید برق استفاده کنیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با عنایت به تلاش همکاران و حمایت های دولت ،صددرصد جمعیت روستایی استان از نعمت برق برخوردار هستند،گفت:در حال حاضر پیک بار مصرف برق در استان به ۴۵۰مگاوات رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه استان ایلام با دارا بودن ذخیره گاه های عظیم زیرزمینی خدادادی و وجود نیروگاه سیمره جزء بهترین نقاط کشور است،خاطرنشان کرد:سد و نیروگاه سیمره بعنوان پایه اصلی تولید برق در استان است.

 

ناصری با توجه به کاهش نزولات جوی و رشد بار ۱۷ درصدی صنعت برق در استان تصریح کرد:در حوزه خاموشی ها سعی شده میزان خاموشی های برق به صفر برسد، امسال با تمهیدات لازم هیچ خاموشی در حوزه مدیریت بار برای شهروندان ایجاد نشد.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰میلیارد تومان طرح در هفته دولت در ۳۳محور برای ارائه خدمات بیشتر به مردم افتتاح می شود،اذعان داشت:پروژه خدمات رسانی برق به عشایر از اقدامات کم نظیر در استان است که باعث بهره مندی عشایر از خدمات این طرح می گردد.

 

وی یادآور شد: شرکت توزیع نیروی برق استان در ۱۲شهرستان با بیش از هشت هزار کیلومتر شبکه توزیع برق با۶۷۰۰ دستگاه ترانسفورماتور،مانند شبکه ی مویرگی در شهرها و روستاها به مردم استان خدمات برق رسانی ارائه می دهد.

 

ناصری با بیان آماده سازی زیرساخت های اربعین حسینی در حوزه ی تامین برق اضافه کرد:پروژه های روشنایی معابر در پارک بلوط استان اصلاح می شود و همچنین ۱۱کیلومتر روشنایی برای اسکان و رفاه زائرین اربعین در مسیر پارک اصلاح و اجراشده است.

 

وی با بیان اینکه ۱۴مگابایت برق به شبکه برق مهران اضافه می شود،افزود:در بحث برق پایانه مرزی مهران،قابلیت اطمینان صددرصدی برای تأمین برق است که در شرف بهره برداری است.

 

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان ایلام تأکید کرد:در حوزه مدیریت و کنترل بار،مشترکین پرمصرف با نصب کنتور هوشمند قابل مشاهده می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.