تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

سردار رمضان شریف: انقلاب اسلامی الهام بخش تمام آزادیخواهان جهان است

سردار رمضان شریف: انقلاب اسلامی الهام بخش تمام آزادیخواهان جهان است
قزوین - سخنگوی سپاه انقلاب اسلامی را الهام بخش تمام آزادیخواهان جهان دانست و گفت: بنیان های این انقلاب بر پایه تعالیم دینی و فرهنگ ائمه اطهار (ع) نهاده شده و هیچ قدرتی در برابر قدرت حق ماندگار نخواهد بود.

سردار رمضان شریف روز جمعه به مناسبت نهم دی ماه در همایش پرشور مردم مومن و انقلابی قزوین اظهار کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قزوین شهیدان بزرگواری را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده و سه هزار شهید این استان شهیدپرور سندی بر ولایت پذیری و انقلابی گری مردم آن است.

وی ادامه داد: مردم قزوین جزو استان های پیشرو و مطرح انقلاب محسوب شده و خدا را شاکریم که حضور آنان پس از۴۳ سال پایمردی، دشمنان را به ورطه سقوط و یاس و ناامیدی کشانده است.

سردار شریف اضافه کرد: امروز بر کسی پوشیده نیست مبدا ایجاد فتنه ۸۸ با منشا اغتشاشات اخیر یکی بوده و منشا همه اینها نیز به وجود آورنده جنگ تحمیلی، گروهک های تروریستی، منافقین خلق، گروهک های کومله و دموکرات کردستان بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن امروز ما همان دشمن همیشگی است که به دنبال براندازی نظام و تجزیه کشور و از بین بردن سرمایه های آن است که در طول ۴۳ سال گذشته نیز انواع فتنه ها را ایجاد کرد اما امروز با پشت سر گذاشتن همه برنامه های آنان، آرمان های انقلاب همچون خورشید تابناک می درخشد و الهام بخش بسیاری از مردم و جنبش های جهان نیز شده است.

به گفته وی، مسلمانان جهان امروز به داشتن رهبری معظم انقلاب و فرماندهی لایق چون شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می کنند و همه اینها از برکت های انقلاب اسلامی است که امام راحل آن را بنیانگذاری کردند.

وی اضافه کرد: ما در گام دوم انقلاب به برکت رهبری حکیمانه انقلاب، تلاش مجاهدانه مردم و خون پاک شهدا توانستیم پایه های انقلاب را مستحکمتر از گذشته کنیم و امروز روی سکوی مستحکمی ایستاده ایم.

سردار شریف با اشاره به اینکه امروز بر همه روشن است گروه هایی مانند منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید ترور آلوده است، نمی توانند برای کشور نسخه ای نجات بخش بنویسند، افزود: از عجایب تاریخ است که این گروهک ملحد می خواهد ملت ایران را آزاد کند، این نشانه ضعف دشمن است و گرنه کسانی که کوچکترین آشنایی با روابط امور بین الملل داشته باشند می دانند قدرت ایران بیش از آن چیزی است که آنها بخواهند در فضای مجازی آن را منتشر کنند.

وی ضمن اشاره به مقابله ۴۳ ساله ایران اسلامی با آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنها، گفت: ایران امروز در بالاترین قله های اقتدار ایستاده است و آنها در اوج ضعف و ناتوانی و به ما التماس می کنند که دست از توسعه منطقه خود بردارید، آنان اصرار دارند که ما به روسیه پهپاد ارسال نکنیم تا اوکراین بیش از این تضعیف نشود و این همان اقتدار ایران اسلامی است.

سردار شریف تصریح کرد : امروز به برکت تلاش فرزندان شما ملت غیور نیروهای مسلح نا به چنان قدرتی رسیده اند که دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی را کشیده اند و می دانند پاسخ ما در این زمینه نابودی حکومت غارتگر آنها، همچون حکومت متجاوز اسراییل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ما با شهیدان و امام امت پیمان بسته ایم و به رهبر معظم انقلاب نیز اعلام می کنیم که تا آخرین قطره خونمان برای تحقق تدابیر ایشان سر از پا نخواهیم شناخت، افزود: انقلاب اسلامی الهام بخش راه تمامی آزادیخواهان جهان بوده تا جایی که امروز در تاریخ رژیم صهیونیستی مشاهده می شود که هیچ روز آنان صبح را با آرامش به شب نمی رسانند و این یعنی قدرت جبهه مقاومت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.