تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

ارسال ۲۹۱ هزار مرسوله پستی از ایلام به سایر نقاط کشور

ارسال ۲۹۱ هزار مرسوله پستی از ایلام به سایر نقاط کشور
ایلام - مدیرکل پست ایلام گفت: نیمه نخست سال جاری بیش از ۲۹۱ هزار فقره مرسوله پستی از ایلام به سایر استان های کشور ارسال شده است.

 

صادق غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با تشریح اقدامات و فعالیت های پست استان به مناسبت گرامیداشت هفته پست اظهار داشت: نیمه نخست سال جاری ۸۶۵ هزار مرسوله پستی وارد استان شده که در سریعترین زمان ممکن توسط ماموران سختکوش این اداره کل توزیع و به دست صاحبان آنها تحویل شده است.

وی افزود: در راستای کاهش مدت زمان سیر مرسولات و افزایش سرعت عمل و جلب رضایت مردم با هماهنگی های بعمل آمده با ستاد شرکت تدابیر لازم به منظور ساماندهی خطوط مبادله سراسری مستقیم بین تهران – ایلام که قبلا با واسطه استان های کرمانشاه و همدان انجام می گرفت صورت پذیرفت.

مدیرکل پست ایلام در خصوص حجم کثیر مراسلات وارده به استان یادآور شد: ارائه و تسریع در روند خدمات پستی به آحاد هموطنان علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های مردم، باعث کاهش آلودگی هوا، روان سازی ترافیک و صرفه جویی در مصرف سوخت و حامل های انرژی شده و از سرگردانی مردم در ادارات و نهادها و سایر امکان جلوگیری می کند.

غلامی ادامه داد: پنج باجه خدمات نیابتی در حال حاضر در ادارات کل ثبت اسناد، پزشکی قانونی، دانشگاه ملی، مرکز MRI، آزمایشگاه مادران باردار و … با همکاری و استفاده از توان بخش خصوصی ایجاد و فعال شده که این موضوع باعث ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار نیز شده است.

وی ادامه داد: شرکت پست در راستای جلب رضایت مردم در طول چند سال گذشته علی رغم تورم شدید و افزایش هزینه ها، تعرفه های پستی را افزایش نداده و این امر سبب کمبود درآمد و زیانده بودن اکثر ادارات کل پست کشور منجمله پست استان ایلام شده است.

مدیرکل پست ایلام بیان کرد: تعداد ۲۰ فروشگاه خرید اینترنتی به منظور تسهیل در ارائه خدمات خرد و خانگی نیز در حوزه فروشگاه های درون استان ایجاد و راه اندازی شده است.

غلامی تاکید کرد: بازاریابی فعال با تکیه بر بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات پستی که در فضای کاملا رقابتی جهت جلب اعتماد مردم و با ارئه خدمات کیفی صورت گرفته یکی از موفقیت های بزرگ پست استان ایلام در جهت خدمات رسانی مطلوب به آحاد همشهریان و هموطنان بوده است.

به گزارش ایرنا، ۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و پنج دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در سطح استان ایلام فعال است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.