تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

امام جمعه ایلام: پایداری شبکه توزیع برق در فصل تابستان دغدغه مردم است

امام جمعه ایلام: پایداری شبکه توزیع برق در فصل تابستان دغدغه مردم است
ایلام - امام جمعه ایلام با بیان اینکه پایداری شبکه توزیع برق در فصل تابستان دغدغه مردم است، گفت: در کنار تلاش مسئولان برای استمرار خدمات‌رسانی، مردم هم باید مدیریت مصرف را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار، روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع برق این استان، اظهار کرد: اقدامات زیادی توسط شرکت توزیع برق انجام گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: شرکت توزیع برق با مدیریت و برنامه ریزی مناسب در فصل تابستان و ایام اربعین توانست بدون هیچ گونه قطعی، برق را در اختیار مردم و زوار قرار دهد که کار جهادی بود توسط شرکت توزیع برق انجام شد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه حرکت خوبی توسط وزارت نیرو در حال انجام است که با صرفه جویی و همراهی مردم شاهد استفاده مناسب از برق باشیم، ابراز کرد: مشوق های خوبی نیز توسط وزارت نیرو در حال انجام است و کار خدمات رسانی وزارت کاری ارزشمند است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه پایداری شبکه توزیع برق در فصل تابستان دغدغه مردم است، افزود: در کنار تلاش مسئولان برای استمرار خدمات‌رسانی، مردم هم باید مدیریت مصرف را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و این همراهی موجب می شود تا بخش‌های صنعت و کشاورزی نیز در حوزه تولید، فعالیت های خود را پیگیری کنند.

اجرای ۱۴۰ اقدام راهبردی توسط وزارت نیرو برای عبور از پیک تابستانی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام نیز در این دیدار با بیان این که صنعت برق در حال حاضر شرایط حساسی را سپری می کند، گفت: برق سرمایه ملی است و برای بهره مندی همه اقشار جامعه از این سرمایه ارزشمند، آن را بهینه مصرف کنیم.

ولی اله ناصری ادامه داد: ۱۴۰ اقدام راهبردی توسط وزارت نیرو برای عبور از پیک تابستانی در حوزه های مختلف برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: امسال کاهش مصرف بین هفت تا ۱۰ درصدی در دستور کار وزارت نیرو برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده است و برای این منظور مشوق های بی نظیری از قبیل به ازای هر کیلووات کاهش مصرف، ۲۰ برابر نرخ فروش برق پاداش می دهند.

ناصری یادآور شد: در حوزه کشاورزی نیز با همکاری پنج ساعته ۱۹ ساعت برق رایگان به آن ها داده می شود و در حوزه صنایع کوچک خارج از شهرک های صنعتی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و برای صنایع متوسط و داخل شهرک ها نیز، ۱۲ ساعته همکاری می کنند و ۶ و نیم روز برق بدون محدودیت استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: در حوزه ادارات نیز باید ۳۰ درصد در وقت اداری و پس از ان تا ۶۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند.

وی با بیان نقش بی بدیل ائمه جمعه و جماعات در ترویج کاهش مصرف برق؛ درخواست تبیین موضوع صرفه جویی به عنوان امر به معروف و ضرورت امروز جامعه توسط ائمه جمعه مورد عنایت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: بنده و همکاران خدوم در صنعت برق تمام مساعی و تلاش خود را برای تامین برق پایدار در استان و ایام اربعین بکار خواهیم برد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.