تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

استاندار ایلام: رفتار رحمانی پلیس در اغتشاشات اخیر تحسین برانگیز بود

استاندار ایلام: رفتار رحمانی پلیس در اغتشاشات اخیر تحسین برانگیز بود
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه امروز اقتدار و آرامش کشور، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است، گفت: رفتار رحمانی پلیس در اغتشاشات اخیر تحسین برانگیز بود.

 

حسن بهرام نیا روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا اظهار داشت: پلیس خادم مردم است و بصورت مجاهدانه و مقتدرانه در سراسر جغرافیای میهن اسلامی از کیان مقدس جمهوری اسلامی حراست می کند، در جریان اغتشاشات اخیر شاهد رفتار رحمانی پلیس بودیم که برگرفته از آموزه های دینی و اسلام بود.

وی تاکید کرد: حدود ۶ هزار کیلومتر مرز مشترک با همسایگان و سه هزار مرز دریایی داریم و بخشی از امنیت مرزها بر دوش شما گذاشته شده و در سایه حضور نیروی هایس پلیسی مصداق پیدا کرده است.

استاندار ایلام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در وصف جایگاه فراجا اضافه کرد: اگر زندگی بشر و مردم را فصل بندی کنیم یکی از این فصل ها، فصل امنیت است و خوراک بدون امنیت، لذت بخش نیست و آنچه موجب آسایش و رفاه و آرامش خاطر مردم است، امنیت است.

بهرام نیا ادامه داد: به واسطه بازوان پرتوان مجموعه فراجا این بار سنگین بر دوش فراجا گذاشته شد، دفاع مقدس هشت سال طول کشید اما ۴۴ سال است فراجا با انجام مأموریت های مختلف در تأمین امنیت گام بر می دارد و در این مسیر شهدای والامقام زیادی را تقدیم کرده است.

وی با اشاره به شاخصه های پلیس متدین و مقتدر گفت: از مصادیق پلیس مقتدر نوع برخورد در مواجه با اغتشاشات اخیر بود که توسط عده ای خودفروخته صورت گرفت.

استاندار ایلام با بیان اینکه، حساب جوانان از حساب آنانکه که مزدبگیر اروپایی ها که در رأس آنان آمریکا و اسرائیل بود، جداست، تاکید کرد: در جریان اغتشاشات اخیر شاهد رفتار رحمانی پلیس بودیم که برگرفته از آموزه های دینی و اسلام بود و این از مصادیق بارز پلیس خدمتگزار و خادم و مردمی است.

بهرام نیا با اشاره به نقش بی بدیل نیروی انتظامی در برگزاری باشکوه مراسم اربعین سال جاری، یادآور شد: اربعین امسال سه میلیون و ۵۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.