تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

بنیاد مستضعفان ۴۵۰ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ملکشاهی تخصیص داد

بنیاد مستضعفان ۴۵۰ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ملکشاهی تخصیص داد
ایلام -  رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان موافقت کرده است ۴۵۰ میلیارد ریال را برای احداث بیمارستان شهرستان ملکشاهی تخصیص دهد.

 

علی اکبر بسطامی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در جلسه ای که امروز با حضور پیرعلی رییس سازمان املاک بنیاد مستضعفان و جمعی از مسوولان شهرستان ملکشاهی برگزار شد، اعتبار مورد نیاز جهت احداث بیمارستان شهرستان ملکشاهی به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان تامین شد.

وی تاکید کرد: مناقصه واگذاری پروژه به منظور تامین اعتبار کامل نیز صورت گرفته و با تعیین پیمانکار روند احداث بیمارستان آغاز خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام با اشاره به مطالبه دیرینه مردم شهرستان ملکشاهی مبنی بر بهره‌مندی از زیرساخت‌های درمانی مناسب افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در هر منطقه‌ای با توجه به اینکه با سلامت مردم در ارتباط است از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با احداث این بیمارستان یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان برطرف خواهد شد.

بسطامی همچنین با اشاره به تامین اعتبار تامین آب شرب شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزیر نیرو و هم‌نین یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر هیات دولت به استان و با همت بنیاد مستضعفان جهت رفع مشکلات آب شرب شهرستان ملکشاهی تامین اعتبار شد.

وی افزود: همچنین در جلسه ای که با حضور پیرعلی رییس سازمان املاک بنیاد مستضعفان برگزار شد، در تماس تلفنی با خاوه ای رییس بنیاد علوی، اعتبار لازم جهت احداث تصفیه خانه آب شرب ملکشاهی از محل تهاتر املاک بنیاد مستضعفان و با همکاری بنیاد علوی تامین شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.