تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

سردار کارگر:

دشمنان وحدت مردم ایران را نشانه گرفتند/ باید با اتحاد مقابل دسیسه‌ها ایستاد

دشمنان وحدت مردم ایران را نشانه گرفتند/ باید با اتحاد مقابل دسیسه‌ها ایستاد
ساری - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به توطئه دشمنان در حوادث اخیر کشور گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در این حوادث وحدت مردم را نشانه گرفتند.

 

سردار سرتیپ پاسدار بهمن کارگر عصر پنج شنبه در سی و ششمین یادواره ۲۰ شهید روستای کلاگرمحله از توابع شهرستان قائمشهر که در مسجد امام جعفر صادق (ع) این روستا برگزار شد ، افزود: دشمنان در این برهه زمانی به دنبال پاشیدن بذر فتنه و نفاق میان اقشار جامعه هستند. باید با اتحاد و همبستگی در مقابل این دسیسه ها ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر کشور ، اکثر جوانان و نوجوانانی که در این تجمع‌ها شرکت داشتند اغفال شدند و باید با سعه صدر و صحبت این افراد را هدایت و راهنمایی کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در میان جوانان و نوجوانان به درستی تبیین شود، گفت: دشمن وحدت کشور ما را هدف گیری کرده است تا میان آحاد جامعه تفرقه ایجاد کند و این وحدت را برهم بزند.

سردار کارگر افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با در نظر گرفتن برخی محاسبات و تصوراتی از جمله نوپا بودن انقلاب اسلامی ایران، سپاه و بسیج ، زمین گیر بودن ارتش کشور و براه انداختن غائله قومیت های ترک ، کرد و عرب برنامه ریزی برای حمله به ایران را رقم زد و عراق به عنوان نماینده و گماشته استکبار جهانی به ایران حمله کرد.

وی ادامه داد: در آن زمان ارتش عراق که جزو قویترین ارتش خاورمیانه به شمار می رفت و چندین کودتا را پشت سرگذاشته بود با ۱۳ لشکر پیاده و سواره به ایران حمله کرد اما مقاومت ملت ایران تمام محاسبات دشمنان را برهم زد و نشان دادند که محاسبات آن ها تئوری و بر روی کاغذ جای دارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دشمنان سه ویژگی روحیه انقلابی ، رهبری امام خمینی (ره) و حضور جوانان را نادیده گرفته بودند و اثر این موارد را لحاظ نکردند و کشورمان به پشتوانه این عوامل توانست در برابر دشمنان تا دندان مسلح بایستد.

سردار کارگر از مردم و پشتیبانی آنها به عنوان دلایل اصلی پیروزی اصلی دفاع مقدس نام برد و بیان کرد: حضور مردم را نمی توان نادیده گرفت و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را در انحصار خود قرار داد.

وی تاکید کرد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس اقشار مختلف مردم در هر سن و سال و هر جنسیتی پای کار آمدند و همه بدون در نظر گرفتن جناح و حزب با هر گرایشی در این دفاع مقدس یاری گر بودند.

 

وحدت، کلید موفقیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در آن برهه زمانی وحدت کلید موفقیت و پیروزی در این جنگ تحمیلی بود و خیانت بزرگ این است که دفاع مقدس را وارد مسائل حزبی و جناحی کنیم.

سردار کارگر با اشاره به وابسته بودن ایران آن زمان به کشورهای دیگر برای تامین تجهیزات جنگی افزود: حتی برای تهیه سیم خاردار مجبور بودیم این وسایل را از کشورهای دیگر وارد کنیم اما امروز کشور ما با پشت سر گذاشتن مشکلات و مسائل و روی پای خود ایستادن به چنان جایگاهی رسیده است که در زمینه تولیداتی همچون پهباد و موشک کشور صادرکننده به دیگر کشورهای جهان است.

وی موفقیت های امروز کشور را حاصل مقاومت در زمان دفاع مقدس دانست و بیان کرد: اگر امروز هم مقاومت کنیم توفیقات آن را سال‌های آینده شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد هستیم که ایران این جرات را دارد که پهپاد آمریکایی را به نشستن مجبور کند ناشی از همان اقتدار انقلاب اسلامی است و دیگر کشورهای مستکبر نمی‌توانند چشم طمع به ایران بدوزند.

به گفته رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز کشورهای مستکبر به دنبال توافق مورد نظر خود با جمهوری اسلامی هستند اما ایران نشان داد که به دنبال توافق با عزت است و زیر بار توافق مورد نظر آن‌ها نخواهد رفت.

سردار کارگر تاکید کرد: اگر ایران به برکت دفاع مقدس و مقاومت به پیشرفت کنونی دست پیدا نمی کرد هیچوقت دشمنان بر علیه ما توطئه نمی کردند چرا که ما را دنباله رو خود می دانستند.

وی ادامه داد: امروز ایران با هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری به جایگاهی دست یافته است که شاهدیم کشور به بزرگترین پیمان دنیا یعنی شانگهای پیوسته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.