تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

امام جمعه ایلام:

خدمات نظام در حوزه بیمه و سلامت اطلاع رسانی شود

خدمات نظام در حوزه بیمه و سلامت اطلاع رسانی شود
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حمایت بیمه ای از ۶۰ درصد افراد جامعه متعلق به دهک های اول تا سوم خدمتی بزرگ و مهم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار امروز دوشنبه ۲ آبان، در دیدار با مدیرکل و کارکنان بیمه سلامت استان ایلام، اظهار کرد: در شرایط فعلی که موج گسترده ای از سیاه نمایی تبلیغاتی در رسانه های دشمنان منتشر می شود، انعکاس خدمات نظام به مردم به ویژه اقشار محروم در رسانه های داخلی ضروری است.

وی افزود: اهتمام دستگاه ها برای خدمات رسانی به عموم مردم به ویژه دهک های پایین جامعه بسیار مهم، ارزشمند و بی نظیر است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: جامعه باید نسبت به خدمات نظام به اقشار مختلف مردم آگاه باشد تا قدردانی آنها از نعمت جمهوری اسلامی بیشتر شود، چرا که بسیاری از این خدمات در کشورهایی مانند آمریکا و اروپا به دهک های پایین ارائه نمی شود.

امام جمعه ایلام بر تکریم دهک های پایین هنگام ارائه خدمات رسانی تاکید کرد و ادامه داد: باید خدمات رسانی به طبقه ضعیف جامعه به گونه ای باشد که شان و منزلت آنها حفظ شود.

وی به حضور تیم تخصیصی پزشکی محکم در استان اشاره و خاطرنشان کرد: حضور و خدمات رسانی رایگان این تیم درمانی به بیماران برای استان سود آور است چرا که با این حضور، باری از دوش درمان بیماران نیازمند برداشته می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.