کد خبر : 77207
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

پرونده پرسپولیس در فیفا مختومه شد

پرونده پرسپولیس در فیفا مختومه شد
تهران- کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای که امروز (سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، دریافت هزینه‌های دادرسی و جریمه‌های مربوط به پرونده سرمربی کروات پیشین پرسپولیس و همکارانش را تایید و پرونده را مختومه اعلام کرد.

 

«امیرعلی حسینی» مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره این پرونده اظهار داشت: چند هفته قبل نامه‌ای از فیفا دریافت کردیم مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس بابت هزینه‌های دادرسی و جرایم مربوط به پرونده‌های برانکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ باید ۱۱۵ هزار فرانک سوئیس به حساب آن نهاد واریز می‌کرد.

وی افزود: در ادامه خواسته بودند چنانچه واریز صورت گرفته است، اسناد مرتبط ارسال و در غیر این‌صورت نسبت به پرداخت تا تاریخ مشخص اقدام شود.

وی ادامه داد: البته این مبالغ مربوط به خود فیفا بود و قرار نبود به طرف‌های پرونده پرداخت شود. مراتب بعد از انتقال از سوی فدراسیون بلافاصله به مدیرعامل منتقل شد و با پیگیری وی موضوع دنبال و اقدام برای واریز صورت گرفت.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه اضافه کرد: خوشبختانه با جدیت رضا درویش، کارها در موعد مقرر انجام شد و امروز نامه فیفا را دریافت کردیم.

به گفته حسینی در این نامه آمده است: «کمیته انضباطی فیفا تایید می‌کند که کمیته مالی فیفا، مبلغ مذکور را دریافت کرده است. به این ترتیب، کمیته انضباطی فیفا، پرونده را مختومه اعلام کرد.»/ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.