تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

ویرا: تا الان هیچ بازی آسانی نداشتیم/ باید بهتر از قبل باشیم

ویرا: تا الان هیچ بازی آسانی نداشتیم/ باید بهتر از قبل باشیم
تهران- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا کنون هیچ بازی آسانی در لیگ نداشتیم. فردا هم با تیم خوب مس کرمان بازی داریم که باید بهتر از بازی‌های قبلی باشیم تا به برتری برسیم.

اوسمار ویرا، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برابر مس کرمان، اظهار داشت: هر بازی در لیگ حرفه‌ای ایران خیلی سخت است. فکر می‌کنم نیاز داریم از فرصت‌های خود در این بازی استفاده کنیم تا به برتری برسیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما راه‌های خوبی برای رسیدن به گل داریم. در تمرین امروز(چهارشنبه) درباره آن صحبت می‌کنیم که با چه ترکیبی مقابل این تیم قرار بگیریم. دیاباته تقریبا آماده شده و بازی قبلی هم به میدان رفت. تمام بازیکنانی که وارد فاز هجومی بشوند فوروارد هستند و تفکرات ما را پیاده خواهند کرد.

مربی پرسپولیس درباره تعطیلی لیگ برتر بیان داشت: فرصت مناسبی است تا شرایط بدنی و تاکتیکی خود را بهتر کنیم. از این فرصت بهره خواهیم برد.

وی درباره نتایج ضعیف مس کرمان در این فصل و انگیزه‌های ویژه‌ی این تیم برای دیدار با سرخپوشان تهرانی گفت: همانطور که گفتم بازی سختی است. تا الان هیچ بازی آسانی تا الان نداشتیم. ما مس را به خوبی آنالیز کردیم. آنها وینگرهای خوبی دارند و تیم خوبی هستند و به خوبی جابه‌جا می‌شوند. سعی می‌کنیم نسبت به بازی‌های قبل بهتر باشیم و به برتری برسیم.

ویرا درباره کیفیت زمین تمرین پرسپولیس اذعان داشت: چیزهای زیادی وجود دارد تا بتوانیم تیم خوبی داشته باشیم. یکی از مسائل امکانات تمرینی مناسب است. باشگاه مثل پرسپولیس باید ۲ زمین تمرین داشته باشد. همه تیم‌های لیگ باید چنین شرایطی را داشته باشند.

مربی پرسپولیس در پایان درباره کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران و داوری گفت: فکر می‌کنم لیگ ایران کیفیت خوبی دارد. لیگ و بازیکنان در حال پیشرفت هستند و می‌تواند همه‌ی این‌ها بهتر شوند و خودم راضی هستم. داوران هم بخشی اوقات خوب هستند و یا نه. گاهی برای ما و گاهی برای رقبا خوب هستند و بالعکس. در برزیل هم همین‌طور است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس‌کرمان از ساعت ۱۷ فردا پنجشنبه در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.