تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

توزیع افزون بر هشت هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مددجوی ایلامی

توزیع افزون بر هشت هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مددجوی ایلامی
ایلام - استاندار ایلام گفت: جمع آوری مشارکت های مردمی در ایام اربعین و کمک های خیرین باعث جمع آوری مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به منظور تهیه هشت هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند استان شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، “حسن بهرام نیا” روز چهارشنبه در آیین زنگ عاطفه ها و توزیع هشت هزار و ۵۰۰ بسته کیف و نوشت افزار دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این گونه کمک ها بخشی از نیازمندی های دانش آموزان استان ایلام را تامین می کند.

وی با بیان اینکه باید استفاده از ظرفیت خیرین استمرار یابد، افزود: حمایت از محرومان در قالب جشن هایی چون نیکوکاری و عاطفه ها با مشارکت خیرین یادگار امام راحل (ره) است.

بهرام نیا با اشاره به هفته دفاع مقدس هم با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر اتحاد و اقتدار ملی ما بود، ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی خطوط مقدم جبهه استان ایلام در محوریت غرب کشور قرار داشت و از سراسر کشور رزمندگان به این منطقه گسیل شدند.

وی یادآور شد: دیروز صدام با حمیات ۴۰ کشور و چراغ سبز آمریکا یک جنگ نابرابر را بر ما تحمیل کرد اما در سایه اتحاد و یکدلی مردم ایران، ایمان به خداوند، اخلاص در عمل و تبعیت از رهبری شکست خورد و اکنون نیز به یکی از کشورهای قدرتمند و تاثیرگذار در سطح بین الملل تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هم در این مراسم، گفت: مشارکت خیرین در کمک رسانی به افراد نیازمند باعث دلگرمی و امیدواری در بین خانواده های مستند و تحت پوشش نهادهای حمایتی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین “اله نور کریمی تبار” ادامه داد: افراد خیر و نوع دوست دارای تمکن مالی، با کمک به افراد بی بضاعت در واقع این خانواده ها را در مال و دارایی خویش شریک می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره به توزیع ا نوشت افزاز در بین دانش آموزان مددجوی این نهاد، اظهار کرد: این استان دارای هشت هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز تحت حمایت در مقاطع تحصیلی مختلف است که ۳۳۰ نفر از این افراد جزء دانش آموزان نخبه هستند.

“رضا طاهری” یادآور شد: از محل وجوهات زائران در قالب پویش نذرواره اربعین حسینی با ۳۰ میلیارد ریال و مشارکت های مومنانه در مجموع ۹۰ میلیارد ریال جمع آوری و بسته های تحصیلی تهیه شد.

وی ادامه داد: جشن عاطفه ها و اهدای ملزومات تحصیلی به دانش آموزان نیازمند ایلام از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه در ۹۶۰ مدرسه استان انجام می گیرد.

طاهری یادآور شد: همچین یک هزار و ۳۰۰ دانشجو تحت پوشش این اداره کل در دانشگاه های مختلف مشغول تحصیل هستند که کمیته امداد از این دانشجویان در قالب پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی حمایت می کند.

به گزارش ایرنا، در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال نوشت افزار بین دانش آموزان استان ایلام توزیع شد./ایرنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.