تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

عضویت ۹۰ درصدی فرهنگیان ایلام در صندوق ذخیره فرهنگیان

عضویت ۹۰ درصدی فرهنگیان ایلام در صندوق ذخیره فرهنگیان
ایلام - مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان ایلام گفت: ۹۰ درصد فرهنگیان این استان معادل ۹ هزار و ۱۰۰ نفر از جمعیت ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفری فرهنگیان استان در این صندوق عضویت دارند.

 

جبار قبادبیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به پنجمین برنامۀ عملیاتی مهر ۱۴۰۰ تا مهر ۱۴۰۱ این مؤسسه افزود: نگهداشت اعضای جدید، افزایش ماهانۀ حق عضویت، کاهش آمار اعضای انصرافی، جذب شاغلان غیر عضو و جذب فرهنگیان جدیدالورود محور برنامه‌های عملیاتی این طرح است.

وی با ذکر اینکه تبیین اهداف و آگاهی بخشی از عملکرد صندوق موجب اعتمادسازی و ایجاد دلگرمی برای دوران بازنشستگی و نگهداشت اعضا خواهد شد، بیان کرد: برخورداری از معادل سهم‌الشرکه واریزی ماهانه به صندوق از سهم دولت (حداکثر ۵ درصد)، برخورداری از سود سالانۀ مؤسسه حاصله از حق عضویت و دریافت سهم دولت و برخورداری از خدمات رفاهی مؤسسه (لیزینگ، خدمات گردشگری و پروژۀ کیپ‌کارت و غیره) از مزایای عضویت در صندوق ذخیره است.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان ایلام ادامه داد: اجرایی شدن برنامه‌ها نیازمند تلاش موثر و پیگیری نظام مند است و باید در طول سال تحصیلی جاری و بر اساس برنامه عمل مشخص در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق عملیاتی شود.

قبادبیگی تاکید کرد: ایجاد نگرش مثبت به سرمایه گذاری در صندوق ذخیره فرهنگیان و بهره مندی از ایده های خلاقانه و تحولی اعضا و ذینفعان مسیر موفقیت مستمر و مداوم آن را تسهیل می نماید.

وی تحقق اهداف این بنگاه بزرگ اقتصادی را متضمن معرفی ظرفیت های ممتاز آن به اعضا و جامعه هدف دانست و اضافه کرد: تبیین، شناسایی و معرفی پروژه محور و برنامه ریزی شده ظر فیت ها و قابلیت های تحولی صندوق ذخیره فرهنگیان هدف گذاری ها را محقق می سازد.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان ایلام با اشاره به مزایای افزایش سهم‌الشرکه گفت: اعضای صندوق می‌توانند حق عضویت خود را تا پنج درصد افزایش داده و از سود سالانه و سهم دولت بیشتر استفاده کنند و در این خصوص اجرایی شدن دستور العمل ها و بخشنامه‌های ابلاغی در کنار اطلاع‌رسانی جامع و تاثیر گذار لازم و ضروری است.

قبادبیگی جذب حداکثری فرهنگیان غیر عضو را یکی از برنامه‌های مؤسسه در سال تحصیلی جاری عنوان کرد و برخورداری از معادل سهم‌الشرکۀ واریزی ماهانه به صندوق از سهم دولت (حداکثر ۵ درصد) و سود حاصل از فعالیت‌های شرکت‌های اقماری مؤسسه و برخورداری از خدمات رفاهی مؤسسه را از مزایای عضویت اعلام کرد و گفت: در این خصوص برنامه هایی از جمله شناسایی شاغلین غیر عضو، مکاتبه با آنان و اطلاع‌رسانی و نیز نشست های توجیهی در دستور کار لحاظ خواهد شد.

وی جذب کارکنان و فرهنگیان جدید الورود و عضویت آنان در مؤسسه را یکی دیگر از برنامه‌های صندوق ذخیره عنوان کرد و گفت: این برنامه با تدابیر حوزه منابع انسانی استان و از طریق شناسایی و ارسال دعوت‌نامه و برگزاری گردهمایی توجیهی متناسب با شرایط انجام خواهد شد تا افراد جدید با عضویت در مؤسسه از مزایای آن برخوردار شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.