تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

معاون استاندار ایلام: رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل برای همه دستگاه ها اجرایی الزامی است

معاون استاندار ایلام: رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل برای همه دستگاه ها اجرایی الزامی است
ایلام -  معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بر رعایت ملاحظات حوزه پدافند غیرعامل برای همه دستگاه های اجرایی تاکید کرد: آشنایی با حوزه پدافند غیرعامل برای همگان ضروری است.

 

محمدسبحان حسنی روز شنبه در دیدار با جانشین پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: تهدیدات سایبری و سایر تهدیدات حوزه پدافند غیرعامل باید شناسایی و برای آن تهدیدات طرح های پاسخ در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و آموزش در حوزه پدافند غیرعامل از ضروریات این حوزه است‌ که باید همواره در دستور کار باشد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: از ابتدای دولت سیزدهم در چندین نوبت مسوولان کشوری حوزه پدافند به استان سفر و از زیرساخت های حوزه پدافند استان بازدید کردند که جای قدردانی دارد.

حسنی با اشاره به بازدید مسولان پدافند غیرعامل کشور از زیرساخت های حوزه پدافند غیرعامل استان، گفت: در این بازدید باید نقاط ضعف زیرساخت های حوزه پدافند احصا و این نقاط ضعف برطرف شود تا شاهد کمترین حوادث باشیم.

وی اضافه کرد: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام به جدیت پیگیر اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در استان و روسای کارگروه های ذیل شورای پدافند نیز فعال هستند.

حسنی تاکید کرد: در حوزه پدافند شیمیایی نیز همه دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت ملاحضات پدافند غیرعامل باشند.

جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این دیدار گفت: الزامات پدافند غیرعامل باعث شد در ایلام باشیم و زیرساخت های حوزه پدافند شیمیایی را پیگیری کنیم.

سید جمال الدین گوهری گفت: در حوزه پدافند غیرعامل ریسک ها احصا می شود تا در استان هیچ حادثه ای خاص در این حوزه نداشته باشیم.

وی از برگزاری همایش پدافند شیمیایی پدافند غیرعامل در استان ایلام خبر داد و گفت: در این همایش بصورت تخصصی تمامی واحد ها و دستگاه ها با تهدیدات حوزه پدافند شیمیایی آشنا می‌ شوند.

گوهری اضافه کرد: قبل از راه اندازی تمامی واحد، باید ایمنی و مصون سازی در دستور کار قرار گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.