تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

استاندار ایلام:

مدیران صدای سرمایه گذار و تولید کننده را بشنوند

مدیران صدای سرمایه گذار و تولید کننده را بشنوند
ایلام- استاندار ایلام گفت: دستگاه های اجرایی استان و بانک ها با نگاه حمایتی به بحث تولید، اشتغال و سرمایه گذاری، رافع مشکلات واحدهای تولیدی باشند.

حسن بهرام نیا روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، با تشکر از حضور سرمایه گذاران و مدیران برای رفع موانع تولید، ایجاد سرمایه گذاری، اشتغال و ارتقای اقتصاد استان در زمینه های مختلف، اظهار کرد: مدیران رافع و راهگشای حل مشکلات و موانع تولید باشند.

وی گفت: در شرایط فعلی کشور دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با اقدامات ناجوانمردانه به دنبال فشل کردن اقتصاد کشور هستند اما به لطف خدا و رهنمودهای مقام مظعم رهبری و با حضور مردم در صحنه و تلاش میدانی نخبگان، سرمایه گذاران و کارگزاران دولت، سرمایه گذاری در کشور و استان شکل می گیرد و مشکلات واحدهای صنعتی در سطح ملی و استانی در قالب تسهیلات و پنجره واحدی که توسط دولت تعریف شده، رفع می شود.

استاندار ایلام یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها، بایستی با این نگاه و سیاست، در راستای توسعه مراکز تولیدی و صنعتی، خدماتی و تولید و اشتغال، زمانی که در محیط کار هستند به صورت یک زنجیره به هم پیوسته برای تولید و اشتغال استان فعالیت و این همراهی و هم آوایی در استان وجود داشته باشد.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه صدای سرمایه گذار و تولید کننده باید شنیده شود، گفت: مشکلات تولید کنندگان و مردم شنیده شود، ما باید پاسخگو و جوابگوی مطالبات به حق مردم باشیم، بحث اغتشاشگران از کسانی که انتقادات و مطالباتی دارند جدا است، ما و شما وظیفه داریم صدای آنها را بشویم و به آنها پاسخ دهیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز در این جلسه مشکلات بخشی از افرادی که در حوزه کشاورزی، خدماتی و صنعتی قصد ارتقای توسعه استان در همه زمینه را دارند، مطرح شد، افزود: انتظار می رود مسولان پاسخگو و رافع مشکلات مردم باشند، مشکلاتی که مردم دارند باید پیگیری و منتج به نتیجه شود، بخش عمده ای از امورات مردم با تلاش من و شما حل شدنی است.

استاندار ایلام با بیان اینکه اقتصاد استان های کم برخوردار مانند ایلام باید توسعه یابد تا برخوردار شوند، ابراز کرد: نگاه به استان‌های کم برخوردار باید متفاوت از استان‌های برخوردار باشد، نگاه های حمایتی باشد و از دستگاه های اجرایی استان و بانک ها انتظار می رود با نگاه حمایتی به بحث تولید، اشتغال و سرمایه گذاری رافع واحدهای تولیدی باشند.

بهرام نیا گفت: مدیران باید چانه زنی کنند و مدیران بالادستی را متقاعد کنند که نگاه حمایتی به ایلام و طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری استان داشته باشند، با این نگاه در محل کار به مردم خدمات ارائه شود و اگر این‌ نگاه حاکم کنیم دیگر نیازی به جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیست.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اجرای صددرصد ستاد تسیهل در دستور کار قرار گیرد و اجرایی شود، افزود: مکاتبات بین بخشی و استعلامات لازم برای اجرای طرح ها در اسرع وقت پاسخ داده شود، بروکراسی اداری در راستای رفع مشکلات واحدهای تولید حذف شود و ادارات از کارهای بخشی و جزیره ای خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعریف پنجره واحد برای اخذ استعلامات مورد نیاز از طریق دستگاه های مرتبط برای اجرای طرح های سرمایه گذاری و تولیدی در استان، خاطرنشان کرد: کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی که به طرح های سرمایه گذاری خدمات ارایه می دهند موظف هستند که یکبار نسبت به استعلامات لازم اقدام کنند و همان استعلام را مبنا قرار دهند.

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست استاندار ایلام در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، ۶ دستور کار در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، خدمات و تولید با حضور اعضا مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات این واحدها در خصوص اختصاص تسهیلات بانکی و رفع مشکلات و موانع با همکاری دستگاه های اجرایی رفع شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.