تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

امام جمعه ایلام:

ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس بکارگیری شود

ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس بکارگیری شود
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: با کار فرهنگی و زمینه‌سازی برای جذب مشارکت‌های مردمی و کمک‌ خیرین، روند پروژه زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس تسریع یابد.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در نشست بررسی ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از منویات مقام معظم رهبری، برخورداری همه استان‌های کشور از ساختمان‌های زائرسرا در مشهد مقدس با هدف بهره‌مندی افراد کم‌توان و نیازمند در استفاده از فضای زیارتی و معنوی است.

وی یادآور شد: در این راستا برای هر استان زمین مورد نیاز را در مشهد مقدس اختصاص داده اند، استان ایلام نیزدر روند پیشرفت این پروژه ورود مطلوبی داشته و هم اکنون در مرحله نازک کاری قرار دارد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه شرایط کرونایی تا حدودی روند پیشرفت این پروژه را متوقف کرد، گفت: کیفیت کار این پروژه با نظارت های خاصی که انجام گرفت، بسیار مطلوب و مناسب است، برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح باید از امکانات درون و بیرون استان و ظرفیت‌های خیرین استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، اقدامات مسوولان و پیمانکار مربوطه را در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: باید تلاش شود تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها روند تسریع این پروژه در مشهد مقدس تسریع یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش‌های استاندار ایلام برای انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام تصریح کرد: انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام حق استان بود که سال‌ها پایمال شد و با اقدامات اساسی این کار به سرانجام رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: این ظرفیت امروز به عنوان درآمد در اختیار استان قرار می‌گیرد که تحولی خوبی را در حوزه‌های مختلف به خصوص در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها رقم خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه انتقال این پرونده کمک خوبی به توسعه استان می‌کند، بیان کرد: زحمات و پیگیری‌های ارزنده‌ای از طریق استاندار ایلام صورت گرفت و در نهایت انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به استان به نتیجه رسید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.