تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

۳۱۰ میلیارد ریال برای مسکن نیازمندان ایلام اختصاص یافت

۳۱۰ میلیارد ریال برای مسکن نیازمندان ایلام اختصاص یافت
ایلام - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: ۳۱۰ میلیارد ریال امسال برای ارایه خدمات مسکن به جامعه هدف این نهاد اختصاص یافته است.

رضا طاهری روز سه شنبه در آیین افتتاح ۱۲ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: با این مبلغ اعتبار یک هزار و ۳۷۰ مورد خدمت مسکن برای جامعه هدف پیش بینی شده که تاکنون بخشی از آن اجرایی و مابقی نیز تا پایان سال ارایه خواهد شد.

وی افزود: این خدمات شامل احداث مسکن، تعمیر و بهسازی و ساخت فضاهای جانبی منازل بوده که مددجویان ساکن مناطق شهری و روستایی از آن برخوردار می شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی ملکشاهی بیان کرد: برای ساخت هریک از این منازل مسکونی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک شامل بلاعوض و تسهیلات بانکی کم بهره از طریق این نهاد، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان به این مددجویان پرداخت شده است.

طاهری یادآور شد: تا پایان امسال علاوه بر احداث ۲۵ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان این شهرستان، ۱۴۰ مورد خدمت مسکن در زمینه تعمیر و بهسازی نیز به جامعه هدف ساکن در این شهرستان ارایه خواهد شد.

به گفته وی، نیاز مسکن مددجویان در شهرستان ملکشاهی به حداقل رسیده و شمار محدودی که در این زمینه مشکل دارند در صورت تامین زمین از حمایت های مالی برای احداث منزل برخوردار می شوند.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.