تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کتابت را به دیگران معرفی کن

کتابت را به دیگران معرفی کن
ایلام - مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از اجرای پویش "کتاب دستت چیه؟" با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خبر داد.

سمیه حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این پویش با هدف حرکت به سمت تحول در فرهنگ مطالعه، رشد و شکوفایی استعدادها، توانایی ها و دانش هر انسان به ارتقا کمیت و کیفیت می پردازد.

وی گفت:: علاقه مندان شرکت در این پویش و دوستداران کتاب در هر سنی می توانند با ضبط یک ویدئو حداقل ۶۰ ثانیه و حداکثر ۱۱۰ثانیه کتابی را که در حال مطالعه آن هستند و یا در گذشته مطالعه کرده را معرفی و به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام یادآور شد: این پویش از امروز همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی آغاز و تا پایان فصل پاییز ۳۰آذرماه ادامه خواهد داشت.

حیدری بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این پویش پس از ثبت نام در سایت www.ketabdc.ir می توانند ویدیوهای خود را در آن بارگذاری کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام مبلغ هدیه نقدی این برنامه فرهنگی را ۱۰۰میلیون ریال عنوان کرد که با انتخاب هیات داوران به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

۲۱لغایت ۲۷آبان ماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.