تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

فرمانده سپاه دهلران: تلاش دشمن حذف تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه دهلران: تلاش دشمن حذف تفکر بسیجی است
ایلام - فرمانده سپاه ناحیه دهلران با بیان اینکه بسیج بیش از هر زمان دیگر آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمنان نظام و انقلاب است، گفت: تلاش دشمن حذف نام و تفکر بسیجی است.

سرهنگ علی مرغزاری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دهلران با موضوع هفته بسیج اظهار داشت: تلاش دشمن حذف نام بسیج است، چراکه خنثی کننده توطئه های آنان است و باید از تفکر بسیج پاسداری و در اشاعه این تفکر در این دولت انقلابی بیش از گذشته همت کرد.

وی تفکر بسیجی را موجب موفقیت در همه عرصه ها دانست و افزود: در صنایع دفاعی، هسته ای، نانو و سلول های بنیادی از کشورهای مطرح در دنیا هستیم، با کار و خدمت جهادی و این تفکر متعالی در بسیاری از امور پیشرفت های خوبی با کمترین هزینه ها داشته ایم.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران تاکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب از این تفکر بسیجی واهمه دارد و امروز این تفکر موجب خواری دشمنان و شکست نقشه های شوم آنها در عرصه های مختلف شده است.

سرهنگ مرغزاری به پیشرفت های چشمگیر در گام اول انقلاب اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب با کار و خدمت جهادی باید پاره ای از مشکلات را حل کنیم و همه آگاه هستیم که امروز جریان تحریف دشمن هم سرعت گرفته و این از نقشه های دشمنان است و باید با آگاهی این توطئه را خنثی کنیم.

وی اضافه کرد: متوجه جنگ ترکیبی و بمباران فکری دشمن باشیم باید از خود و خانواده ها و کارکنان در مقابل نیرنگ دشمن مراقبت کنیم و با بصیرت و تمسک به ولایت چون گذشته دشمن را در نقشه های شومش ناکام بگذاریم.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران تشریح اقدامات و خدمات نظام برای مردم را موجب امید و نشاط در جامعه دانست و افزود: برپایی میز خدمت در محلات، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، رژه خودرویی و موتوری، همایش ۵ آذر و رزمایش جهادگران بسیجی تنها گوشه ای برنامه های هفته بسیج در شهرستان مرزی دهلران است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.