تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

دیدار هیئت حزب کمونیست ویتنام با رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام + گزارش تصویری

دیدار هیئت حزب کمونیست ویتنام با رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام + گزارش تصویری
✍️ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد: فام تات تانک؛ معاون اول کمیسیون بسیج عمومی کمیته مرکزی حزب کمونیست ویتنام، با سیدکمال سجادی؛ مؤسس و رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام دیدار و گفتگو کرد.

سجادی در این دیدار در خصوص فعالیت‌های انجمن دوستی ایران و ویتنام در زمینه‌های دیپلماسی عمومی، امور فرهنگی، اجتماعی و…. در جهت تعمیق روابط دوستانه بین دو ملت ایران و ویتنام مطالبی را بیان نمود.

وی افزود انجمن دوستی در راستای شناساندن مختصات جامعه، اقتصاد و فرهنگ ایرانی به مردم ویتنام و بالعکس شاخص‌های ‌فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… ویتنام به مردم ایران در قالب چاپ کتاب، انتشار مقالات، سخنرانی و نشست‌های مختلف اعم از برگزاری مراسم سالگرد روابط سیاسی بین دو کشور، هر ساله اقدامات مؤثری به انجام می‌رساند.

رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام در ادامه خاطرنشان ساخت یکی از اتفاقات خوب فرهنگی که طی سالهای اخیر فی ما بین دو کشور به وقوع پیوسته است، موافقتنامه خواهر خواندگی تهران و هانوی بوده است.

ایشان؛ اقتصاد و تجارت ایران و ویتنام را مکمل یکدیگر نامید و افزود: انجمن دوستی ایران و ویتنام، منبع مؤثق و مطلع برای ارائه اطلاعات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به متقاضیان می‌باشد.

در ادامه این دیدار فام تات تانک مقام ارشد حزب کمونیست ویتنام با استقبال از مطالب مطرح شده توسط سجادی و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از طریق انجمن در مسیر برقراری هرچه بهتر روابط دو ملت ایران و ویتنام گفت: دو کشور به عنوان دو دوست در زمینه سیاسی همکاری‌های خوبی در سازمان‌ها و مجامع بین المللی دارند و هیئت‌های متعدد در سطوح عالی بین دو کشور مبادله شده و اخیراً رئیس مجلس ویتنام در پنجاهمین سالگرد تأسیس روابط دو کشور به ایران سفر نموده و مذاکراتی با رئیس جمهور، رئیس مجلس و سایر مقامات‌ داشته و توافقات مهمی نیز به امضاء رسیده است.

وی افزود: روابط مردم با مردم که از سوی انجمن دوستی انجام می‌شود برای گسترش روابط دوستانه بین ایران و ویتنام بسیار ارزنده می‌باشد.

فام تات تانک در پایان ضمن ابراز امیدواری از گسترش بیش از پیش ارتباطات در زمینه های مختلف گفت: استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری فراوان بین دو کشور در اولویت است./سیدخلیل سجادی اسدآبادی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.