تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

رئیس کل دادگستری استان ایلام:

عوامل آتش سوزی مسجد جامع آبدانان شناسایی شدند

عوامل آتش سوزی مسجد جامع آبدانان شناسایی شدند
ایلام - رئیس کل دادگستری استان ایلام از تنظیم کیفرخواست برای بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های اغتشاشات در ایلام خبر داد و گفت: عوامل آتش سوزی مسجد جامع آبدانان شناسایی شده اند.

عمران علی محمدی روز شنبه در گفت و گویی خبری امنیت جامعه را خط قرمز نظام اسلامی دانست و افزود: سیاست دستگاه قضا، برخورد قاطع و عبرت آموز با عاملان اصلی اغتشاشات اخیر و تخریب کنندگان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه است.

وی با تسلیت و تاسف حادثه آتش سوزی مسجد جامع آبدانان و هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم تاکید کرد: عوامل این حادثه شناسایی و پرونده آن بدون فوت وقت رسیدگی و رای صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه پرونده اغتشاشات اخیر با دقت و سرعت بالا مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بیان کرد: عوامل قضایی به صورت شبانه‌روز مشغول بررسی پرونده بازداشتی‌های حوادث اخیر هستند و تا کنون برای بیش از ۹۰ درصد پرونده‌ها کیفر خواست تنظیم شده است.

علی محمدی در ادامه با تشریح علل و چرایی حوادث و اغتشاشات اخیر؛ روشنگری و تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران قوی را بر نمی تابند و بنابراین با تحریف دستاوردها و خدمات نظام اسلامی، تخریب اذهان جوانان را نشانه رفته‌اند.

گفتنی است، مسجد جامع شهر آبدانان از توابع استان ایلام غروب پنجشنبه هفته گذشته توسط عده ای افراد ناشناس به آتش کشیده شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.