تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳

شهرک‌های صنعتی و دانشگاه آزاد ایلام تفاهم نامه همکاری امضا کردند

شهرک‌های صنعتی و دانشگاه آزاد ایلام تفاهم نامه همکاری امضا کردند
ایلام - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین این شرکت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام، موسی حاتمی در آیین امضای این تفاهم‌نامه که با حضور روسا و معاونین دو ارگان برگزار شد، بیان داشت: در راستای اجرای سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای افزایش همکاری و هم‌افزایی بخش خصوصی و دولتی و به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های مشترک و استفاده بهینه از پتانسیل موجود و ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و اجرایی در جهت ارتقاء و بهبودوضعیت صنایع کوچک و متوسط استان تفاهم نامه همکاری دو دستگاه امضا شد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دولت کار و کرامت نهضت احیای واحدهای راکد تولیدی و صنعتی است، افزود: در تلاشیم با همکاری و همراهی دانشگاه زمینه فعالیت مجدد و افزایش ظرفیت تولید واحدهای راکد و نیمه فعال را فراهم آوریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با اشاره به اینکه کار در کنار اندیشه کارآفرینی بوجود می‌آید، اظهار کرد: دانشگاه آزاد ایلام با توانایی‌های علمی، پژوهشی، آزمایشگاهی و امکانات مناسبی که در اختیار دارد، تأمین کننده خوبی در ایده‌ها و طرح‌های جدید برای تبدیل به فناوری محسوب می‌شود.

حاتمی برگزاری همایش‌های علمی تحقیقاتی مشترک و استارتاپ‌ها، استفاده متقابل از کتابخانه‌ها و اسناد علمی مکتوب طبق مقررات و ضوابط، فراهم نمودن ظرفیت کافی و شرایط مناسب برای انجام دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان، همکاری برای اجرایی شدن طرح تاپ و … از مهمترین تعهدات طرفین نفاهم‌نامه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه صاحبنظران دانشگاهی و نخبگان باید از نزدیک با مشکلات و روند تولید واحدهای تولیدی آشنا شوند، اظهار کرد: این شرکت با توجه به پتانسیل ساختمان کسب و کار در شهرک صنعتی ایلام و مشاورین مستقر در آن، آمادگی در اختیار گذاشتن فضای لازم برای استقرار اساتید، دانشجویان و ایجاد دفتر ارتباط دانشگاه با صنعت و برگزاری تورهای علمی و صنعتی را داراست.

در پایان این جلسه، مدیر جدید و عضو هیات امناء کلینیک کسب و کار شهرک صنعتی ایلام معرفی و احکام آنها تقدیم شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.