تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۱۳

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

خط نشان مدافع قهرمانی جهان در گام نخست

خط نشان مدافع قهرمانی جهان در گام نخست
دوحه - تیم ملی فوتبال فرانسه در نخستین دیدار خود به مصاف استرالیا رفت که این بازی با برتری شاگردان دیدیه دشام همراه بود.

 

به گزارش ایرنا، در این بازی که از ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه و از گروه چهارم رقابت های جام جهانی فوتبال برگزار شد شاگردان دشام به مصاف استرالیا رفتند.

هنوز بازی به دقیقه ۱۰ نرسیده بود که کریگ گودوین استرالیا را به گل رساند تا هواداران این تیم به جشن و پایکوبی بپردازند اما خروس ها در دقایق ۲۷ و ۳۲ توسط آدرین رابیو و اولیویه ژیرو به گل رسیدند تا نیمه نخست این بازی ۲ بر یک به سود فرانسه تمام شود.

در ۴۵ دقیقه دوم فرانسه برای بار سوم به گل رسید، این بار کیلیان امباپه در دقیقه ۶۸ به گل رسید تا اختلاف دو تیم به ۲ گل برسد.

۳ دقیقه بعد اولیویه ژیرو همانند گل سوم فرانسه، با سر دروازه استرالیا را باز کرد تا نتیجه ۴بر یک شود.

در ادامه تلاش دو تیم به جایی نرسید و بازی با همان نتیجه ۴ بر یک تمام شود.

ترکیب فرانسه:
هوگو لوریس، ابراهیما کوناته، دایو اوپامکانو، بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، اورلین شوآمنی (۷۶ – یوسف فوفانا)، آدرین ربیو، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله (۷۶ – کومان)، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو

ترکیب استرالیا:
متئو رایان، کای رولز، هری سوتار، ناتان اتکینسون (۸۳ – میلوش دگنک)، عزیز بهیچ، آرون موی، ریلی مک گری (۷۳ – مابیل )، جکسون ایروینه (۸۳ – کانو باکوش)، متئو لکی، میچل دوک(۵۵ – جیسون کامینگز) و کرگ گودوی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.