تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

معاون استاندار ایلام: ۳۰ درصد مدارس استان فرسوده است

معاون استاندار ایلام: ۳۰ درصد مدارس استان فرسوده است
ایلام- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۳۰ درصد از مدارس موجود و مورد استفاده در این استان فرسوده هستند.

سعید هژبری روز چهارشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ایلام با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز افراد هوشمندی هستند که با خدا و بین دنیا و آخرت معامله می کنند، اظهار داشت: یکی از آثار ماندگار صدقات جاریه مدرسه سازی است که خیرین با فکر باز وارد این عرصه شده اند.

وی افزود: انفاق و ایثار یکی از مولفه های ارزشمند در منابع معنوی به شمار می رود که در این راستا بزرگ مردان و زنانی وارد این عرصه شده و کارهای ماندگاری از خود به جای گذاشته اند.

معاون استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر ضرورت مقاوم سازی مدارس ایلام گفت: خیرین علاوه بر احداث مدرسه به این مهم نیز توجه داشته باشند.

هژبری با بیان اینکه نهضت مدرسه سازی با همت خیرین و تعامل مسوولان سبب توسعه استان می شود، گفت: باید برنامه ریزی کرد که با مشارکت خیرین مدرسه ساز ۶٠ درصد کلاس های درس مدارس ایلام هوشمندسازی شده و همچنین تجهیز هنرستان های استان نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: در سفر سال گذشته رییس جمهور به ایلام مبلغ ۶٠ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ باب استخر در شهرستان های ایلام و مهران و پنج فضای آموزشی نیمه تمام اختصاص یافت که تاکنون ۹۵ درصد این میزان اعتبار تخصیص پیدا کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.