تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

استاندار: رونق اقتصادی و توسعه ایلام در سایه همکاری و مساعدت بانک ها است

استاندار: رونق اقتصادی و توسعه ایلام در سایه همکاری و مساعدت بانک ها است
ایلام - استاندار ایلام در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان ایلام، گفت: یکی از تکیه گاه های اصلی دولت بانک ها هستند و رسالت بانک ها در راستای توسعه بسیار مهم است.

 

حسن بهرام نیا در این دیدار اظهار داشت: بانک ها در پرداخت تسهیلات و وثیقه ها روانکاری را دستور کار قرار دهند و همانطور که مقرر شده در بانک ها قرض الحسنه مهر ایران ایلام، سهام عدالت بعنوان وثیقه بانک باشد.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه رونق اقتصادی و توسعه استان در سایه همکاری و مساعدت بانک ها است، گفت: روان‌کاری و تسهیل در پرداخت تسهیلات در دستور کار بانک های استان باشد.

وی عملکرد بانک های استان در مقام مقایسه با سایر بانک ها استان رضایت بخش عنوان کرد و افزود: این بانک حامی و یاور محرومان است و باید همچنان به محرومان کمک کند.

بهرام نیا یادآور شد: بانک ها واسطه ای بین حاکمیت و مردم هستند و باید همه بانک ها در خدمتگزاری مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

علی اصغر کائیدی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ایلام نیز در این دیدار، تصریح کرد: این بانک ۵۲۰ شعبه در کشور دارد و جامعه هدف ما برای پرداخت تسهیلات اقشار متوسط و رو به پایین جامعه است.

وی ابراز کرد: در سال دید ۸۴۳ وام بدون ضامن، ۳۶۵ فقره وام ازدواج، ۳۰۰ فقره وام فرزند آوری، ۲۰۰ فقره وام تبصر ۱۶چهار هزار وام بنیاد برکت و ۳ هزار فقره وام کالا کارت پرداخت شده است.

کائیدی خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات این بانک در سال گذشته از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون افزایش یافته سهام عدالت را به عنوان وثیقه قرار دهیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.