تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

کمیته امداد ایلام رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال کشور را کسب کرد

کمیته امداد ایلام رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال کشور را کسب کرد
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: کمیته امداد ایلام رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال در بین کمیته امدادهای کشور را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، شهریار عباسی روز یکشنبه در نشست با مدیران بانک های عامل استان در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ از کسب رتبه نخست کمیته امداد ایلام در جذب تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ در بین کمیته امداد های استان های کشور خبر داد.

وی افزود: سهم کمیته امداد استان از تسهیلات اشتغال در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که این نهاد با جذب ۳۰۶ میلیارد تومان و ایجاد سه هزار و ۲۶۶ فرصت شغلی موفق به کسب رتبه نخست در تحقق جذب اعتبارات در بین کمیته امداد های سراسر کشور در آبان ماه امسال شده است.

معاون استاندار ایلام با تقدیر از تلاش های مجموعه بانک های عامل استان در تحقق این مهم اظهار کرد: با توجه به تسریع در پرداخت تسهیلات از زمان ابلاغ سهم تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶، انتظار می رود بانک های عامل نهایت تلاش خود را در جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات ابلاغی تا پایان سال بکار گیرند.

عباسی با تأکید بر اولویت پرداخت تسهیلات به مناطق کم برخوردار استان از بانک ها و دستگاه های اجرایی خواست توزیع تسهیلات در شهرستان ها بصورت متوازن و متناسب با جمعیت شهرستان انجام شود.

وی بر ضرورت فعال شدن کمیته اشتغال در شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: تسهیلات پرداخت شده اشتغال در شهرستان ها باید در سامانه رصد ثبت شود.

عباسی همچنین از فعال شدن کمیته نظارت بر فرایند پرداخت تسهیلات اشتغال استان خبر داد و گفت: با فعال شدن این کمیته، نظارت دقیقی بر فعالیت های دستگاه های اجرایی و بانک ها انجام می شود تا علاوه بر تسریع در فرایند پرداخت، انحرافی صورت نگیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.