تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

استاندار ایلام:

تمامی ظرفیت ها برای تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن بکارگیری شود

تمامی ظرفیت ها برای تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن بکارگیری شود
ایلام - استاندار ایلام گفت: تمامی ظرفیت های استان برای تسریع در روند احداث و تکمیل ساخت پروژه نهضت ملی مسکن در استان در نظر گرفته شود.

حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست نهضت ملی مسکن استان ایلام اظهار داشت: مشکلات زمین در خصوص ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها باید برطرف شود.

وی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای تسریع در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: ساخت خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان نیز در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام از برگزاری هفتگی نشست نهضت ملی مسکن خبر داد و تاکید کرد: به دلیل اهمیت بالای موضوع مسکن این جلسات با مدیران مرتبط بصورت هفتگی برگزار می شود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه هیچ مشکلی برای ساخت و سازهای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد، یادآور شد: مجوز ساخت و سازهای ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن در مهران و دهلران اخذ شده است.

وی اضافه کرد: الحالق زمین های مورد نیاز در شهرها و روستاها برای ساخت و سازها در قالب نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام اشتغال، تولید و مسکن را سه ضلع توسعه استان ذکر کرد و گفت: تمامی تلاش مدیران برای افزایش اشتغالزایی، تولید و ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن در استان باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.