تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

تکمیل فاز دوم ساختمان برج هنر شهر ایلام نیازمند تأمین اعتبار است

تکمیل فاز دوم ساختمان برج هنر شهر ایلام نیازمند تأمین اعتبار است
نگاه اقتصاد - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از ساختمان در حال احداث برج هنر شهر ایلام از تکمیل این طرح در صورت تأمین اعتبار خبر داد.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، مهندس فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید از ساختمان درحال احداث برج هنر ایلام به همراه بابک افقهی معاون مجلس، حقوقی و استانهای سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: برج هنر شهر ایلام از نیازهای فرهنگی استان است که با پیگیری این اداره کل و مسوولان استان و همکاری و همراهی وزارت راه و شهرسازی (شرکت باز آفرینی شهری ایران) در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ساختمانی هشت هزار متر مربع در هفت طبقه در حال احداث است.

وی با بیان اینکه فازل اول این طرح تکمیل شده و عملیات اجرایی فاز دوم آن (دیوارکشی، تاسیسات نازک کاری و….) آغاز شده است گفت: عملیات اجرایی فاز دوم و تکمیلی ساختمان برج هنر شهر ایلام در حال اجرا می باشد اما ادامه کار نیازمند تأمین اعتبار است.

فرشاد دوستی افزود: از قسمت های مهم این برج می توان به نگارخانه، کارگاه تجسمی، سالن خلق آثار، بازار غرفه تولیدات فرهنگی هنری، استودیو ضبط، سالن های نمایش و تمرینات، کنفرانس، تئاتر، سینما، اجتماعات و نمازخانه اشاره کرد.

بابک افقهی معاون مجلس، حقوقی و استانهای سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از ساختمان برج هنر گفت: برای تکمیل این طرح علاوه بر استفاده از اعتبارات دولتی می بایست راهکارهای استفاده از منابع مالی بخش خصوصی نیز مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.