تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

تخصیص ۱۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی نیازمندان هلیلان

تخصیص ۱۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی نیازمندان هلیلان
 ایلام - مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان استان ایلام از تخصیص۱۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای گسترش اشتغالزایی نیازمندان شهرستان طی امسال خبر داد.

 

عزیزمراد غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۱۶۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای جوانان تحت حمایت این نهاد تصویب و در بانک‌های عامل پرداخت شده و یا در مرحله ارائه تضامین به بانک هاست، افزود: این میزان تسهیلات علاوه بر اشتغال مجریان طرح ها می تواند زمینه اشتغال تعداد زیادی از افراد خانوار را بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم فراهم کند.

وی ادامه داد: این تسهیلات در قالب قرض الحسنه با سود چهار درصد و بازپرداخت پنج تا هفت ساله پرداخت می شود.

غلامی تاکید کرد: همچنین مبلغ ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ برای خرید ۱۰ دستگاه وانت نیسان به افراد تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال از محل صندوق امداد ولایت به خانواده های تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ در مجموع مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و برای ۲۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، افزود: مابقی اعتبارات مصوب در بانکها در مرحله پرداخت است.

مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان همچنین یادآور شد: سال جاری ۴۶ نفر در قالب طرح کاریابی و از طریق معرفی به کارخانه ها و صنوف مشغول بکار شده اند.

وی با بیان اینکه آموزش های فنی، اشتغال خانواده ها را به دنبال دارد، اظهار داشت: در مجموع در سال جاری ۱۵۰ نفر از افراد تحت حمایت از آموزش های فنی و مهارت آموزی بهرمند شدند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.