تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۸

اعزام ۶۰۰نفر از کادر درمان از سراسر کشور به عتبات عالیات

اعزام ۶۰۰نفر از کادر درمان از سراسر کشور به عتبات عالیات
نگاه اقتصاد -

طی مراسمی که با حضور حجه الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه مهران،شفیعی فرماندار شهرستان،حجه الاسلام عادل معاون فرهنگی اوقاف کشور،حجه الاسلام عزیزی مدیرکل اوقاف و جمعی از مسیولین در صحن امامزاده سید حسن برگزار شد تعداد ۶۰۰نفر در قالب دو گروه ۳۰۰نفره از کادر درمان به عتبات عالیات اعزام شدند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،شفیعی فرماندار شهرستان در این مراسم به نقش کادر درمان در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: دو سال پزشکان و کادر درمانی به صورت مستقیم در حال مبارزه با این ویروس منحوس بودند و جا دارد از این سربازان و مدافعان سلامت تقدیر نمود.

 

وی در ادامه افزود: پرستاران و کادر درمان در دوران شیوع کرونا همانند رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای سلامت مردم تلاش کردند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان مهران خاطر نشان کرد: پرستاران طی این مدت در کنار سایر کارکنان بخش درمان و برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ صدها شهید تقدیم کرده‌اند و به طور شبانه‌روزی برای حفظ سلامت مردم دست به فداکاری زده‌اند.

 

وی افزود: زمانی که همگان از این ویروس ناشناخته و کسانی که به آن گرفتار شده بود می‌گریختند و نزدیک‌ترین خویشاوندان به خاطر کرونا از یکدیگر فاصله می‌گرفتند این پرستاران بودند که به درمان بیمارانی که از بیماری آنها هیچ نمی‌دانستند دلاورانه مجاهدت کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.