تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

نجات ۹ فرد گرفتار در برف و سرمای ارتفاعات کبیرکوه ملکشاهی

نجات ۹ فرد گرفتار در برف و سرمای ارتفاعات کبیرکوه ملکشاهی
ایلام - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ۹ نفر که از روز گذشته در برف سنگین و سرمای شدید ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی گرفتار شده بودند توسط این جمعیت و همراهی نیروهای مردمی نجات یافتند.

غلامرضا علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در پی تماس تلفنی روز گذشته با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گرفتار شدن ۹ نفر در برف سنگین ، سرمای شدید و مصدوم شدن یکی از آنها در ارتفاعات کبیرکوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از شهرستان ملکشاهی و چهار تیم امدادی از مرکز استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: اولین تیم امداد و نجات با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور ساعت ۲ بامداد همراه با آذوقه و پتو به افراد گرفتار شده دسترسی پیدا کردند و با تحویل لوازم گرمایشی و حمایت های روانی آنها را به محل امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: با توجه به برف سنگین و سرمای شدید و صعب العبور بودن مسیر صبح امروز با اعزام بالگرد امدادی این جمعیت به محل حادثه افراد گرفتار شده به مرکز استان انتقال و در فرودگاه ایلام جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

علی محمدی تاکید کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان بوده و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.