تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

کشف پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

کشف پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
ایلام - جانشین فرماندهی انتظامی ایلام از توقیف ۲ دستگاه خودروهای شوتی و کشف پنج میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی روز دوشنبه اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با اولویت مقابله با خودروهای شوتی ، در پی رصد پلیسی و شناسایی خودروهای شوتی پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی وانجام اقدامات پلیسی با استفاده ازشگردهای خاص فنی دوخودروهای شوتی را همزمان در شهر ایلام متوقف کردند .

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این خودرو ها انواع لوازم خانگی به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال کشف و ۲ راننده به عنوان متهم در این زمینه دستگیر شدند .

سرهنگ نجفی با بیان اینکه کالاهای قاچاق کشف شده تحویل سازمان مربوطه شد خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودروهای شوتی در چهارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.