تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

معاون استاندار ایلام:

ایجاد پد بالگرد در مسیر ایلام ، مهران ضروری است

ایجاد پد بالگرد در مسیر ایلام ، مهران ضروری است
،

 

ایلام – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خواستار راه اندازی پد بالگرد در مسیر ایلام- مهران و دهلران شد و گفت: این مسیر با توجه به تردد زوار به ویژه در ایام اربعین و همچنین سایر حجم ترافیکی استان نیازمند راه اندازی جایگاهی برای حضور بالگرد در مواقع ضروری است.

احمد کرمی روز سه شنبه در نشست کمیسیون راه های استان ایلام تاکید کرد: همه دستگاه‌های مرتبط باید از هم‌اکنون در خصوص تکمیل زیرساخت‌های اربعین بصورت جدی پای کار بیایند، چرا که اربعین امسال در فصل گرما انجام خواهد شد و ما باید حداقل بیش از ۶۰ میلیون آب بسته‌بندی پیش‌بینی کنیم و برای حضور بیش از هفت میلیون نفر در مهران برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی یادآور شد: برای تامین تجهیزات و تکمیل زیرساخت‌های اربعین ایلام با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیادهای برکت و علوی نشستی برگزار و در این نشست تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام همچنین بر راه اندازی روشنایی کمربند شرقی تا ابتدای مردادماه تاکید کرد و افزود: باید این مسیر از ایمنی و روشنایی کامل با توجه به تردد کامیون ها برخودار شود.

کرمی گفت: همچنین واحدهای شن و ماسه باید موارد لازم در خصوص مقررات تعیین شده را رعایت کنند و در صورت تخلف رانندگان کامیون با توجه به مشترک بودن این تخلف هر دو گروه جریمه خواهند شد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام از صنعت، معدن و تجارت استان خواست: واحدهای معدنی متخلف را شناسایی و با آنها برخورد قانونی کند.

در این نشست اعضا پس از بحث و گفت و گو در خصوص دستور کار جلسه تصمیماتی در راستای رفع مشکلات مطورحه مصوب شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.